Asa cum este normal, acest mail este o dedicatie speciala :) pentru .....
Prietenii mei: Inginerii.
Recunosc cinstit ca "piesa" este foarte delicata vis-a-vis de ce as putea
povesti eu. :)

Intelegandu-i pe ingineri - Actul Unu

Doi studenti la inginerie mergeau prin campus cand unul dintre ei spune:
- De unde ai bicicleta asta superba?
Al doilea raspunde:
- Sa vezi, ieri mergeam pe aici gandindu-ma la referatele mele, cand a aparut
in fata mea o femeie foarte frumoasa pe aceasta bicicleta. Si-a scos toate
hainele si mi-a spus: 'Ia de la mine orice poftesti'.
Celalalt da din cap intelegator si zice:
- Ai facut o alegere buna... Hainele ei probabil nu ti se potriveau!

Intelegandu-i pe ingineri - Actul Doi

Un arhitect, un artist si un inginer discutau despre cu cine e mai bine sa iti
petreci timpul, cu nevasta sau cu amanta. Arhitectul a zis ca prefera sa fie cu
nevasta, asa putea construi fundatia la o relatie vesnica. Artistul a spus ca
prefera sa fie cu amanta. In ea gasea mai multa pasiune si mister. Inginerul a
spus ca prefera sa le aiba pe amandoua.
- Amandoua?! au intrebat ceilalti.
- Da. Daca ai o nevasta si o amanta, fiecare se va gandi ca esti cu cealalta si
atunci poti sa stai la serviciu sa-ti termini treaba pe ziua urmatoare.

Intelegandu-i pe ingineri - Actul Trei

- Optimistul: paharul e pe jumatate plin.
- Pesimistul: paharul e pe jumatate gol.
- Inginerul: paharul are dublu din capacitatea necesara.

Intelegandu-i pe inginerii - Actul Patru

Un inginer traversa un drum cand broasca din basme ii atrage atentia si ii
spune:
- Daca ma saruti voi deveni o printesa frumoasa. Inginerul ia broasca de pe
drum si o baga in buzunar. Broasca a repetat mai tare:
- Auzi, daca ma saruti, voi ramane cu tine toata saptamana.
Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zambit si a varat-o inapoi. Atunci
broasca a strigat:
- Fii atent domnule, daca ma saruti, voi deveni o printesa frumoasa, voi ramane
toata saptamana cu tine si voi face ORICE vrei.
Inginerul o scoate din buzunar, ii zambeste si o pune inapoi. Broasca disperata
devine isterica:
- Mai, ce-i cu tine. N-auzi ca-s o printesa frumoasa si ca voi face dragoste cu
tine o saptamana?! Care-i baiul? De ce nu ma saruti odata naibii?!
Inginerul ii raspunde:
- Auzi, ba, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar sa dai de o broasca
vorbitoare... asta chiar e interesant!!

Tine cont de aceasta observatie:
- Daca dimineata cand te trezesti, constati ca nu esti inginer, esti norocos
- Daca te trezesti, nu esti inginer si o blonda spectaculoasa doarme linga tine
in pat, esti ingrozitor de norocos.
- Daca te trezesti, esti inginer si o blonda superba doarme in pat linga
tine... nu te stresa, inca visezi.
Daca poti citi acest  mail esti binecuvintat dublu. Una pentru ca cineva si-a
adus aminte de tine. A doua pentru ca iti merge Outlook-ul, ceea ce intra in
domeniul miracolelor...
Si voi ceilalti, care nu sunteti  ingineri, distrati-va !!!!!!! pai.... sa nu
faci nimic, e tare greu. Nu stii cand ai terminat...

PS
Nu ma pot abtine si va relatez doar 2 cazuri reale din IPB.
1. D-na ing. [bunaaa, chiar si ca inginera :) ] de "civile", hotaraste ca
sotul, domnul. ing., bea prea mult.
Ca sa ii reduca "doza", incepe sa bea jumate din bautura pe care o aduce acasa
dl. Ing..
Dupa 5 ani el a ajuns la "Eternitatea", ea .... alaturi de el.

2. Intre electricieni.
El mascul feroce, ea ..bunaaa si rroma. (IMHO)
Ce a facut, nu am aflat, dar venind ea vanata la seviciu, am auzit din
intamplare cum se confesa unei amice, tot de la "Eletrice".
Mai intai, dl. ing. a invinetit-o, apoi a bagat-o cu capul in cuptorul de la
aragaz si a dat drumul la gaze !
Vreti sa stiti ce a urmat ? Ceva cat se poate de normal....
I-a pus poalele in cap si a f...-o !
Intrebata de amica consternata cum a suportat, "linjiniera" noastra a scos
perla pe gura !
- Sti draga ... chiar a fost bine !

Nu va spui cum ii chiama ca unii "e" morti, iar ceilalti "e" pe liste. :)))))

Raspunde prin e-mail lui