Putini eroi isi sfarsesc viata in propriul pat!
Ceausescu a murit prematur? Avea deja 71 de ani, nu?
Dan G
On 10/11/2010 6:05 PM, Gushterul LAIR wrote:
A reusit?:) Stiam ca a murit impuscat... Nu stiu daca e interesant sa detii ordinea mondiala doar ca sa mori prematur... Poti sa o iei ca dovada a ceea ce spuneam, cat de stapan pe situatie crezi ca esti, tot se gaseste unul sa iti dea in cap sa fie el mai cu ciucure si sa isi faca Noua ordine a noii ordini mondiale:p

Gushterul

*From:* Codruta N <sustr...@gmail.com>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Tue, October 12, 2010 3:20:29 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

Pai, Ceausescu reusise cu vreo 20 milioane (2 pana la 4, cat erau in RO pana in '89, nu le "pun", ca poate chiar luptau sa nu se incadreze in "sistem" >:)
Codruta

    *From:* Gushterul LAIR <mailto:gusht...@yahoo.com>
    [...]
    Vreau sa vad si eu ordinea aia mondiala prin care o sa fortezi tu
    macar 1 milion de oameni sa stea ca vitele in grajd fara
    libertate. Sa blochezi sansa la fericire, nevoia de religie,
    cultura si progres, sex, mancare, bautura scrise in ADN-ul omului.
    Nu poti nici macar doi oameni sa ii aliniezi la aceeasi ordine.

    In rest ce crezi ca doare pe cineva in basca faptul ca se
    intalnesc unii sa creasca birul sau cine stie ce strategii au in
    plan? Pentru end-userul din mine este la fel cum s-ar deschide o
    fabrica in Turcia de unde o sa importam ceva mai ieftin omorand o
    fabrica in Romania, doar la scara mai mare. Mi se rupe complet ca
    dau banii pe taxe lu' X sau Y, stiu ca nu mi-i da inapoi :)

    Daca s-ar intampla noua ordine important nu este sa te pui contra,
    pentru ca este inutil, ci cum sa te integrezi in noul sistem, sa
    iti mentii libertatea sau ce mai vrei tu, apoi poti sa te pui
    contra. Daca nu vrei ordine 90% din America are terenurile
    nearate/neingrijite/paragina. Ai unde sa te duci sa traiesti
    singur fara sa vina nimeni sa iti numere prunele din copac si in
    Romania din plin. Probabil ca o saptamana de stat in afara
    sistemului, fara tot ce aduce el, ar trezi pe multi la realitatea
    cruda. Sa stai fara caldura din sistem, fara apa, fara mancare, sa
    fii nevoit sa le faci pe toate zilnic, fara sa ai magazinul
    aproape in caz de urgenta.

    Ah ca sa nu mai zic.... te-ai gandit vre-o data ca in secunda in
    care ar exista un chip, ar exista si metode de bruiere si
    cloaking, duplicare etc in secunda doi?:) Asa ca nu va mai crizati
    degeaba. Indiferent cata protectie ar avea, tot se gaseste un
    "idiot" din astea cateva miliarde sa ii dea de cap.

    Gushterul