Apropo de "ziua reducerii amprentei de carbon" sau cum se numeste tembelismul
care se sarbatoreste zilele acestea, reproducem un articol, cu urmatoarea
mentiune:
In noiembrie 2008, la premiera romaneasca a filmului "Iarna Demografica" pe
care
ne-a facut cinstea de a-l prefata - si postfata cu sinteza unui studiu
demografic - prof. dr. Vasile Ghetau de la Academia Romana spunea (citez din
memorie) referitor la consecintele scaderii demografice a popoarelor europene:
"Nu se pune problema sa ramana zone intregi nepopulate. Copii se vor naste in
continuare. Doar ca populatia autohtona, de origine europeana, va fi inlocuita
de cea provenita din culturi care respecta mai mult traditia,  familia si
copilul. Este, daca vreti, o forma de cucerire inversa, natural, catre care
civilizatia vestica se indreapta fara speranta".Cu permisiunea dlui profesor
Ghetau am re-publicat astazi pe saitul nostru studiul "Declinul demografic si
viitorul populatiei Romaniei" -
http://provitabucuresti.ro/Studii/declinul-demografic-romania.html

UK: Avort şi sterilizare pentru salvarea planetei
http://patrupedbun.net/uk-avort-si-sterilizare-pentru-salvarea-planetei/

Caroline  Lucas, Membru al Parlamentului European reprezentînd Green Party din
Marea Britanie, a spus că cei care călătoresc regulat cu avionul pun în
pericol
vieţile celorlalţi la fel de mult ca tîlharii care înjunghie  oamenii pe stradă.
Domnşoara Lucas a fost întrebată în timpul unei dezbateri televizate  dacă a
zbura cu avionul în Spania este la la fel de rău cu a înjunghia  un om pe
stradă, la care ea a răspuns:
“Da, pentru că mor din cauza schimbărilor climaterice.”
Caroline Lucas şi-a început cariera ca activist în mişcarea anti-nucleară prin
Campaign for Nuclear Disarmament şi a ajuns primul reprezentant al partidului
ecologist Greeg Pary în Parlamentului European.
“Ei şi?!… Cu ce mă ating pe mine părerile unor oameni rupţi de realitate?”,
poate veţi spune.
Nu toată lumea este uşor influenţabilă, dar întotdeauna se vor găsi  oameni
îndeajuns de slabi de înger pentru a crede înepţiile apocaliptice  ale celor ca
domnişoara Lucas. În plus Caroline este în Parlamentul  European. Există oameni
ca ea care propun şi votează legi şi regulamente  în Uniunea Europeană.
Daily Mail: Air travel ‘as bad as stabbing person in the street’, says MEP
Un exemplu care arată ca modul ei de gîndire nu rămîne fără urmări:
Pentru Toni Vernelli, din Marea Britanie (de unde altundeva?)  gîndul că va
putea fi vreodată mamă o umplea de groază. Din dorinţa de  a-şi reduce
contribuţia la poluarea mediului înconjurător (reduce her carbon footprint)
aceasta a făcut un avort, iar la 27 de ani, a eliminat definitiv riscul  ca
oroarea să se producă, prin sterilizare. Aceasta a fost mica ei  contribuţie la
salvarea planetei.
Soţul ei a susţinut-o 100%.
La 35 de ani, Toni spune:
Să ai copii este egoist. Nu este decît dorinţa de a-ţi perpetua genele pe
cheltuiala planetei.
>Fiecare persoană care se naşte foloseşte mai mută mîncare, mai multă  apă, mai
>mulţi conbustibili fosili, mai mulţi copaci, şi produce mai  multă poluare,
>mai
>multe gaze cu efect de seră şi contribuie la problema  suprapopulării.

Dar Toni nu este nici pe departe un caz singular:
Sarah Irving a renunţat la mai multe relaţii cu parteneri care  doreau copii,
pîna l-a întîlnit pe Mark, bărbatul perfect, care a fost  de acord să îşi facă
operaţia de sterilizare.
Sarah s-a hotărît încă din adolescenţă:
Mi-am dat seama că un copil ar polua planeta – şi că a  nu avea niciodată un
copil este lucrul cel mai benefic pentru mediului  înconjurător.
Mark, soţul ei adaugă:
Sarah şi cu mine ne ducem vieţile cît de ecologic cu  putinţă. Nu avem maşină,
mergem cu bicicleta peste tot şi nu călătorim  niciodată cu avionul.
>Reciclăm, folosim becuri ecologice şi mîncăm doar mîncare organică.
>Pe scurt, facem tot ce ne stă în putere pentru a ne reduce amprenta de carbon,
>dar totul ar fi fără rost dacă am avea un copil.
>
>Acesta este motivul pentru care am facut operaţia de vasectomie.  Ar fi greşit
>din punct de vedere moral să contribui la schimbarea climei  şi la distrugerea
>Pămîntului.
>Sarah şi cu mine nu avem nevoie de copii ca să ne simţim  împliniţi. Ceea ce
>ne
>face fericiţi este să ştim că ne aducem  contribuţia la salvarea preţioasei
> [...]
Daily Mail:Meet the women who won’t have babies – because they’re not eco
friendly
Cîteva comentarii făcute de cititorii aricolului despre doamnele  care se simt
vinovate că s-au născut şi nu vor să repete greşeala  părinţilor:
Frumos din partea lor! Sînt mult prea mulţi oameni,  iar resursele naturale
sînt
pe terminate. Să ai copii este un act egoist  – în special din partea celor
care
nu îi pot întreţine. Matt, USA

>Frumos din partea lor. Aceste femei au luat decizii raţionale  bazate pe
>convingeri ferme, şi au decis să îşi ia viaţa în mîiniîn loc  să se încovoaie
>sub presiunea aşa numitei “normalităţi”.Emma, Londra
>Aceste doamne nu îşi dau seama că dacă nu facem copii eventual rasa umană va
>dispărea – şi atunci?
>Dumnezeu ne-a spus să provreăm şi pentru ca El a creat lumea ar trebui sa Îi
>ascultăm poruncile. Mi se pare foarte trist. [...]Lyanne, Londra

Între timp, tot în Marea Britanie:
Dar doamnele de mai sus, inclusiv Lyanne din ultimul comentariu, se îmbată cu
apă rece. “Suprapopularea” nu se va rezolva aşa pentru că în timp ce ele urăsc
umbra care o fac  Pămîntului şi se sterilizează pentru a fi sigure că nu vor
face  niciodată copii, într-o Anglie care şi-a pierdut dorinţa de a trăi, în
mijlocul unei civilizaţii care se urăşte cu pasiune, a ajuns şi Mohammed
Salim,
tată a 11 copii (+unul pe drum la data publicării articolului).

Cîteva detalii despre Mohammed Salim şi familia lui:
A renunţat la slujba lui de profesor pentru care era plătit cu 27.000£ pe an
pentru că “era foarte obositor”  De cînd a renunţat la a munci trăieşte din
ajutorul social pe care  îl primeşte de la stat: 29.096£ pe an. Astfel are timp
să planifice cel  de al 12-lea copil şi să se ocupe de partidul lui, Islam
Zinda
Badd (Trăiasca Islamul) Mohammed spune: “Este zis în Biblie şi în Coran că
trebuie să ne  înmulţim, şi asta vom face. Noreen [soţia lui de 35 de ani] este
de  vină, mă găseşte irezistibil.” Ca tot omul, Mohammed are şi griji: “Nu ştiu
cum ne vom permite  să îi trimitem la universitate. Este mare păcat, pentru că
pe vremea mea  era gratuit dar acum trebuie să plăteşti.”

.
News Of The World:It’s Us Who Pay
Alte vremuri, alte religii.
——————————————————
După un schimb de replici mai mult sau mai puţin aprins cu Elena (hai  Elena,
linişteşte-te, blogul e anonim, nimeni nu ştie cine sînt, deci  nu  va ştii
nici
de care Elena este vorba) am simţit nevoia să fac  următoarea adăugire:

Iniţial postarea era gîndită a fi doar despre Caroline Lucas. Ideea  de a
adăuga
povestea celor două cupluri şi a familiei de musulmani a  venit pe parcurs.
Centrul de greutate al postării este constituit de gîndirea  politicienilor şi
elitelor din societatea occidentală, britanică în  special, care a dus la
situaţia în care europeanului mediu i se  inoculează din copilărie (cine de
aici
îşi mai aminteşte de Captain Planet care le băga copiilor în cap că Pămîntul
este suprapopulat şi doar  abstinenţa şi dezindustrializarea mai pot salva
Pămîntul?) sentimentul  de vinovăţie pentru însăşi faptul de a exista. Motivele
erau şi sînt  încă, multiple: de la colonialism, la distrugerea planetei, la
rasism,  imperialism, capitalism şi însuşi vina de a avea tenul deschis.

Poveştile sînt prin urmare studii de caz, în nici un caz instigare,  Elena.
Sînt
urmările politicilor şi curentelor de găndire care din  punctul meu de vedere,
devastează occidentul european (dar nu numai)  producînd simptome cum ar fi o
rată a natalităţăţii care este undeva în  jurul cifrei de 1.8, în timp ce
pentru
un spor demografic 0 este nevoie  de 2.1 copii/cuplu.

Dar acesta este un efect care se resimte doar pe un anumit segment al
populaţiei, şi anume acela al euopeanului mediu. Exemplul familiei lui
Mohammed
este dat pentru a sublinia şi mai apăsat aberaţia, în care  anumite segmente
ale
populaţiei au un spor natural de 3-4 ori mai mare.  Trend-ul acesta va duce în
maxim două generaţii la situaţia în care  procentajul cetăţenilor de origine
extra-europeană, în principal  musulmani, va creşte considerabil pînă va ajunge
majoritatar. Şi asta nu  ar fi ceva neapărat rău dacă islamul nu ar fi o
religie-ideologie, un  sistem politic profund incompatibil cu democraţia,
libertatea de  exprimare şi laicitatea.
De vină pentru situaţia de faţă nu este Mohammed ci politicienii gen  Caroline.
Mohammed nu a făcut altceva decît să profite la maxim de  oportunităţile care i
le ofereau. Şi cine îl poate învinui?

 ------
Asociatia "PRO-VITA - pentru Nascuti si Nenascuti", Filiala Bucuresti, Membru
asociat ECPM
"PRO-VITA - for Born and Unborn", Bucharest/Romania Branch
www.provitabucuresti.ro | www.strigatulmut.ro | www.culturavietii.ro |
www.provitatv.ro | Y!M| Twitter|FaceBook
tel. (+40) 728 673 673 | fax (+40) 31 815 27  80

Raspunde prin e-mail lui