Buna,

Cred ca ani intregi ati vazut cu totii cladirea "Gambrinus",
vezi-Doamne, "in curs de renovare / restaurare", degradandu-se din ce
in ce; de vreun an incoace acoperita de o "cortina" in spatele careia
se presupunea ca se vor  incepe lucrari!

Ei, bine! am stat linistiti cu totii, presupunand ca se va proceda
precum cu cladirea vecina (fostul  "Hotel Cismigiu" - care deja se
invecheste in asa hal incat peste vreun an va trebui, probabil,
reparat din nou >:).

TZEAPAAAAAA!!!

V-ati uitat in spatele "cortinei"?

Profitand de faptul ca n-am mai fost atenti (si am stat linistiti),
pur si simplu, in spatele cortinei cladirea a fost  DARAMATA!!! iar
acum, acolo, se construieste ceva (nu se stie ce - insa care SIGUR nu
va raspecta inaltimea cladirii vechi)!!!

CINE o fi dat avizele? CINE o fi urmarind constructia?

MISTER!!!

Oare o sa se dea, cum se procedeaza in "protectia muncii", vina pe
morti?