O fi !

Dar ... Certificatele de Urbanism, Autorizatiile de Construire, etc. se pot
consulta de oricine !
In consecinta, chiar daca "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul",
cred ca dupa 20 de ani de "societate civila" bine hranita si intrtinuta de
miile de ong-uri romanesti, astfel de acuze trebuie facute cu DOVEZI !

Probabil ca in proportie de 90% si noi credem ca ai dreptate, dar ca o
parafraza la vorba oltenului: "Avui paguba dar imi placu cum arse", decat sa
ma faca un prost, mai bine ma las facut de un tip destept.
Iar baietii astia de la Gambrinus, trebuie sa recunosti ca au lucrat ca la
carte. ! :))))

Stai ca mai era una, care se potriveste cu treaba facuta pe sest : "pupa-i
in bot si papa tot" ! :)))