Codruta

  From: Arhitectura

  Combustibilii bio, nocivi pentru mediu

http://www.adevarul.ro/societate/viata/Combustibilii_bio-nocivi_pentru_mediu_0_368963742.html

  Institutul european pentru politici de mediu (Institute for European
Environmental Policy) a realizat primul studiu care analizeaza ce efecte are
asupra mediului folosirea tot mai intensa a biocombustibililor, asa cum prevad
tintele europene de utilizare a energiei regenerabile. Potrivit documentului,
planurile de a extinde culturile din care se produce biodiesel sau bioetanol,
cum ar fi rapita, sunt mai nocive Planetei decât arderea combustibilului fosil.

  Samsarii din imobiliare se muta în sectorul eolian

http://www.adevarul.ro/financiar/Samsarii_din_imobiliare_se_muta_in_sectorul_eolian_0_368963776.html

  Boomul din sectorul energiei eoliene, unde Transelectrica a primit cereri de
racord la retea pentru capacitati care depasesc de doua ori potentialul tarii,
este extrem de periculos pentru sistemul energetic national si pentru factura
populatiei la electricitate, a declarat Dan Gheorghiu, presedintele
Institutului pentru Studii si Proiectari Energetice (ISPE), în cadrul Black Sea
Renewable Energy Forum.

  Sa auzim de bine ! :)