  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, November 10, 2010 5:00 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Activista pentru drepturile romilor a fost
condamnata la 2 ani si 3 luni de închisoare !

  Italienii sunt tampiti, de faptul ca sunt in mare necivilizati si inapoiati
in gandire stiam de oarece vreme, astfel incat nu ma mira prostiile care apar
in ziarele din Napoli (care oricum e un oras "aparte" >:).

  Cat despre "activista rroma"... sunt oameni si oameni; am eu niste antipatii,
ashaaaa.... si pentru unii "activisti ne-rromi" - dupa cum cunosc cativa
activisti rromi care sunt niste persoane cat se poate de ok, chiar deosebite...

  In orice caz, insa, am avut ocazia sa lucrez cu rromi (de fapt, am CAUTAT
niste ocazii) si am constatat ca, desi au niste trasaturi nashpa rezultat mai
degraba al "mediului" in care au crescut (si am inteles PE BUNE ce inseamna "a
fi defavorizat") sunt niste persoane cu nimic diferite de altele (d.ex. de sate
intregi de nespalatzi si needucati de "romani" din
nu-spun-ce-regiune-a-Romaniei). In schimb, daca e vorba despre persoane
nesuferite din aceasta etnie, in SPECIAL unii "lideri" sau unii "activisti" ai
lor s-ar numara, dpdv. al meu, in categoria asta!!!

  Parerea mea: daca n-ar avea "liderii" sau / si "activistii" aceia, care cica
sunt "integrati", le-ar fi mai putin rau - si ar fi mult mai putin incuiati si
mult mai usor abordabili! Acei "lideri" (folosesc termenul in mod generic) sunt
una dintre PRINCIPALELE cauze ale NE"intergarii" rromilor! Asta pentru ca (din
cate am vazut eu) in general incearca sa-i mentina cat mai inapoiati si
dezinformati, pentru ca sa capete EI mai multa "putere" asupra acestora >:

  Codruta

    From: Arhitectura

    Activista pentru drepturile romilor a fost condamnata la 2 ani si 3 luni de
închisoare

    Activista a ajutat 172 de români sa obtina ilegal beneficii în valoare de
2,9 milioane de lire sterline, potrivit presei britanice. Ea si-a recunoscut
frauda în iulie.

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Activista_pentru_drepturile_romilor_a_fost_condamnata_la_2_ani_si_3_luni_de_inchisoare_0_369563239.html

    Cum a furat regina tiganilor din banii Regatului Unit

http://www.adevarul.es/stiri/romani-lume/cum-furat-regina-tiganilor-banii-regatului-unit
    Procurorii britanici sustin ca Lavinia Olmazu (30 de ani) îsi coordona
afacerile prin intermediul unei organizatii de caritate, "Roma Concern" (Grija
pentru rromi).
    Concret, românca si concubinul sau, Alin Enachi (29 de ani), sunt acuzati
ca au furnizat românilor de etnie rroma documente false pentru ca acestia sa
figureze ca având loc de munca.
    Potrivit regulilor introduse la data aderarii României la UE, imigrantii
români pot primi un numar de la Asigurarile Nationale, în baza caruia se obtin
ajutoare sociale doar daca fac dovada ca au un loc de munca garantat.

    Tribunalul din Napoli : "Tigan înseamna delincvent"

http://www.adevarul.ro/actualitate/romani_in_italia/Napoli-tigan_0_162584213.html

http://www.adevarul.it/stiri/actualitate/tribunalul-napoli-rom-inseamna-delincvent
    "Concluziile prezentului act sunt confirmate de anchetele precedente (...)
care demonstreaza ca apelanta este pe depin integrata în schemele tipice
culturii rom.
    Acest fapt si lipsa altor analize precedente ale comportamentului
(imputatei, n.r.), face ca riscul recidivei sa fie unul concret.", se arata în
motivatia instantei.