From: Codruta N <sustr...@gmail.com>
Subject: Re: [protest-ro] Activista pentru drepturile romilor a fost condamnata
la 2 ani si 3 luni de închisoare !
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Wednesday, November 10, 2010, 3:00 PM

Italienii sunt tampiti, de faptul ca sunt in mare
necivilizati si inapoiati in gandire stiam de oarece vreme, astfel incat nu ma
mira prostiile care apar in ziarele din Napoli (care oricum e un oras "aparte"
>:).

Cat despre "activista rroma"... sunt oameni si
oameni; am eu niste antipatii, ashaaaa.... si pentru unii "activisti ne-rromi"
-
dupa cum cunosc cativa activisti rromi care sunt niste persoane cat se poate de
ok, chiar
deosebite...

In orice caz, insa, am avut ocazia sa lucrez cu
rromi (de fapt, am CAUTAT niste ocazii) si am constatat ca, desi au niste
trasaturi nashpa rezultat mai degraba al "mediului" in care au crescut (si am
inteles PE BUNE ce inseamna "a fi defavorizat") sunt niste persoane cu nimic
diferite de altele (d.ex. de sate intregi de nespalatzi si needucati de
"romani"
din nu-spun-ce-regiune-a-Romaniei). In schimb, daca e vorba despre persoane
nesuferite din aceasta etnie, in SPECIAL unii "lideri" sau unii "activisti" ai
lor s-ar numara, dpdv. al meu, in categoria
asta!!!

Parerea mea: daca n-ar avea "liderii" sau / si
"activistii" aceia, care cica sunt "integrati", le-ar fi mai putin rau - si ar
fi mult mai putin incuiati si mult mai usor abordabili! Acei "lideri" (folosesc
termenul in mod generic) sunt una dintre PRINCIPALELE cauze ale NE"intergarii"
rromilor! Asta pentru ca (din cate am vazut eu) in general incearca sa-i
mentina
cat mai inapoiati si dezinformati, pentru ca sa capete EI mai multa "putere"
asupra acestora
>:

Codruta

  From: Arhitectura

  Activista pentru drepturile romilor a fost condamnată la 2 ani şi
  3 luni de închisoare

  Activista a ajutat 172 de români să obtină ilegal beneficii în valoare de
  2,9 milioane de lire sterline, potrivit presei britanice. Ea si-a recunoscut
  frauda în iulie.

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Activista_pentru_drepturile_romilor_a_fost_condamnata_la_2_ani_si_3_luni_de_inchisoare_0_369563239.html

  Cum a furat regina ţiganilor din banii
  Regatului Unit

http://www.adevarul.es/stiri/romani-lume/cum-furat-regina-tiganilor-banii-regatului-unit
  Procurorii britanici sustin că Lavinia Olmazu (30 de
  ani) îsi coordona afacerile prin intermediul unei organizatii de caritate,
  „Roma Concern" (Grija pentru rromi).
  Concret, românca si concubinul său, Alin Enachi (29
  de ani), sunt acuzati că au furnizat românilor de etnie rromă documente false
  pentru ca acestia să figureze ca având loc de muncă.
  Potrivit regulilor introduse la data aderării
  României la UE, imigrantii români pot primi un număr de la Asigurările
  Nationale, în baza căruia se obtin ajutoare sociale doar dacă fac dovada că
au
  un loc de muncă garantat.

  Tribunalul din Napoli : “Tigan înseamnă
  delincvent”

http://www.adevarul.ro/actualitate/romani_in_italia/Napoli-tigan_0_162584213.html

http://www.adevarul.it/stiri/actualitate/tribunalul-napoli-rom-inseamna-delincvent
  „Concluziile prezentului act sunt confirmate de
  anchetele precedente (...) care demonstrează că apelanta
  este pe depin integrată în schemele tipice culturii
rom.
  Acest fapt si lipsa altor analize precedente ale
  comportamentului (imputatei, n.r.), face ca riscul recidivei să fie
  unul concret.”, se arătă în motivatia instantei.

  Cu stima,
  Dicu-Sava
  Cristian