  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, November 10, 2010 4:50 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Ecologice :)

  A, ok! chiar voisem si eu sa pun pe lista chestia aia referitoare la
biocombustibili ;)

  De aia cu "imobiliarele", aveam eu, ashaaaa... o banuiala - cred ca lumea
nici macar IDEE nu are ce mafie incepe sa se dezvolte prin jurul proiectelor cu
"eoliene" >:

  In alta ordine de idei: cu ce se ocupa lista [contra_damboviteana]? Vor sa
sece (si) restul ce a mai ramas din Dambovita? >:))

  Codruta

    From: Arhitectura

    Combustibilii bio, nocivi pentru mediu

http://www.adevarul.ro/societate/viata/Combustibilii_bio-nocivi_pentru_mediu_0_368963742.html

    Institutul european pentru politici de mediu (Institute for European
Environmental Policy) a realizat primul studiu care analizeaza ce efecte are
asupra mediului folosirea tot mai intensa a biocombustibililor, asa cum prevad
tintele europene de utilizare a energiei regenerabile. Potrivit documentului,
planurile de a extinde culturile din care se produce biodiesel sau bioetanol,
cum ar fi rapita, sunt mai nocive Planetei decât arderea combustibilului fosil.

    Samsarii din imobiliare se muta în sectorul eolian

http://www.adevarul.ro/financiar/Samsarii_din_imobiliare_se_muta_in_sectorul_eolian_0_368963776.html

    Boomul din sectorul energiei eoliene, unde Transelectrica a primit cereri
de racord la retea pentru capacitati care depasesc de doua ori potentialul
tarii, este extrem de periculos pentru sistemul energetic national si pentru
factura populatiei la electricitate, a declarat Dan Gheorghiu, presedintele
Institutului pentru Studii si Proiectari Energetice (ISPE), în cadrul Black Sea
Renewable Energy Forum.

    Sa auzim de bine ! :)