Duduie, n-am inteles de unde reies "sentimente protiganesti" din mesajul meu
(si nici ca as "pupa" pe cineva, asta spre deosebire de gashka voastra, care
periodic cauta ceva / pe cineva nou de "pupat" asa ca, bineinteles, e extrem de
greu pt. voi sa va imaginati ca exista si altfel de persoane decat cele din
tiparul vostru de gandire) - eu n-am "sentimente pro" (si nici "contra") pentru
nici un fel de natie sau etnie!

Cat despre "neuroni" - cred (apropo de "tiparele de gandire" de care ziceam si
de prezumptiile stupide pe care le pui pe taraba drept fapte reale) ca te
refereai la ai tãi insa n-ai invatat, inca, sa scrii bine, asa e? >:)

La fel cum hotii, dealerii de droguri si de carne si hackerii nu inseamna
"majoritatea poporului roman", tot asa "geniile" nu inseamna "majoritatea
poporului italian"! Din punctul meu de vedere, majoritatea italienilor sunt
rasisti (ceea ce, tot din punctul meu de vedere, e o dovada de tampenie) si cu
nimic mai putin murdari decat majoritatea romanilor; cat despre a tine atata
timp la conducere un individ dubios ca Berlusconi - CE dovada de "inapoiere in
gandire" mai mare ar trebui?

Codruta

  From: Media N.A.T.

        Italienii sunt tampiti, de faptul ca sunt in mare necivilizati si
inapoiati in gandire stiam de oarece vreme
        -duduie, va inteleg sentimentele protiganesti si resorturile ONGiste
care va imping sa ii pupati... Dar atitudinea sovina la adresa poporului
italian este o dovada de civilizatie? E o virtute? E o dovada de cultura
atitudinea dumneavoastra de a-i numi pe majoritatea italienilor necivilizati si
inapoiati in gandire cand poporul italian a dat mai multe genii umanitatii
decat neuronii aflati in posesia matale inmultiti cu 10 mii.

        Egalitatea este distrugatoare de Excelenta.
        Lupta-NS.info & NAT88.org & Zgomotul Autonomilor