Ei, si Dvs., acum!

Sa zicem (cred ca exagerez) ca in jud. HD or fi 200.000 persoane cu drept de
vot - deci 200.000 buletine. O pagina A4 (echivalentul unui A5 fatza-verso), la
cel mai scum xerox, e 10 bani. Daca e tiparita in tiraj mare (si inca pe hartia
aia proasta de buletine de vot), costurile scad de cel putin 5 ori (asta luand
in considerare si profitul tipografiei). Deci 2 bani x 200.000, in CEL mai rau
caz! Asta inseamna max. 4000 lei / candidat.

Cred ca ARIN a dat anul asta la Stat binishor mai multi bani (ca "angajator").
Ei, asta e! considerati ca e de la noi!

Si asta nu neaparat ca e vorba de Dl. Cernea (care habar n-am ce a avut in cap
cand s-a inhaitat cu aceia ditr-un partid in care era Bleahu) cat... pentru ca
e vorba de un principiu! Iar in privinta asta, are dreptate! Statul
DISCRIMINEAZA candidatii "independenti"!

Si e f. posibil ca (shi!) din cauza asta, sa avem un stat asa cum e - adica,
dupa parerea mea, cammm... jalnic (ajung si eu la vorba lui Vantu care, cel
putin aici, a avut dreptate: "intariti-va statul!" - sper ca a vrut sa spuna ce
gandesc EU ca a vrut, nu ce-ar gandi un meletzean).

Apropo de asta: s-a nimerit ca mai devreme sa fiu langa TV, anume pe ProTV unde
am urmarit emisiunea "Dupa 20 de ani", cu Ambasadorul Germaniei - va recomand
cu caldura sa va uitati la ea, cerd ca ProTV o mai da de vreo 2 ori in reluare
(o data, chiar la noapte ;)

A fost foarte instructiva - iar Ambasadorul mi-a placut la nebunie: a taiat in
carne vie fiind, in acelasi timp, extrem de diplomat ;)

O duminica placuta, tuturor :)

Codruta

  From: Arhitectura

  Simplu, stimata doamna.
  Daca "e" un singur "cantindat", foaia de pus stampila pe ea e ...A5.
  Daca e mai multi cantindati, e mai multe foi !

  Cum, toti e o apa si un pamant, indiferent ca e de la psd, pdl, udmr, etc,
.... eu prefer sa il votez pe Pinochet !
  Poate asta o sa organizeze, din mormant, executii cu public, pe stadioane !

  Haideti sa fim realisti.
  O sa murim amandoi, intr-un final, iar calculatorul onanistului asta o sa
continuie sa trimita mesaje ca nu e lasat sa candideze !
  (onanist in sens intelectual)

  www.dsclrex.ro