Asta inseamna max. 4000 lei / candidat.
  Cred ca ARIN a dat anul asta la Stat binishor mai multi bani (ca
"angajator"). Ei, asta e! considerati ca e de la noi!

  Aici e greseala. Ca ne-m invatat cu "treaca de la noi" !
  Nu vreau sa mai las nimic de la mine, in special statului !

  Independentii sunt discriminati pana si in Sua. :)))
  Si  ... pe buna dreptate.
  Nu poti conduce o tara cu structuri EXISTENTE, venind din afara oricarei
"asocieri", partid, mafie, etc.
  Tot "sistemul" doar va simula ca lucreaza pentru tine.

  Privind lucrurile dpdv istoric reformele s-au produs din interiorul
sistemelor sau prin bai de sange.
  "Reformatorul" pacaleste sistemul si este ales.
  Dupa, taie capetele tuturor celor pe umeri carora s-a catarat.
  La final numeste alte slugi, la fel de idioate, dar de aceasta data devotate
LUI, in nici un caz "reformei". :)))

  Statul DISCRIMINEAZA candidatii "independenti"!

  Fals.
  "Statul" inseamna "structuri", nu cetatenii .... Nedelcu, Dicu, etc.
  Iar structurile isi apara "gasca".

  "intariti-va statul!"
  Singurul tip de stat puternic/tare, este cel de tip dictatorial. :)
  Priviti China.

   Ambasadorul mi-a placut la nebunie: a taiat in carne vie fiind, in acelasi
timp, extrem de diplomat ;)

  Cum ar zice "Ion" ... "Ce-a avut si ce-a pierdut ? Nimic !"
  Si in Romania si in ...... Congo, nemtii isi pot permite acelasi tip de
discurs, pentru ca suntem un zero barat la nivel european, mondial, ... cosmic.
:)
  Dar nu o sa va mai emotionati ascultand ambasadorii germani din America,
Rusia, China, .....
  Cel mult o sa va enervati, intruct si acolo se fura din buget si acolo exista
scandaluri sexuale cu ... parlamentari, mafie, etc.
  Dar nu se amintesc in discursuri de acest fel.

    From: Arhitectura

    Simplu, stimata doamna.
    Daca "e" un singur "cantindat", foaia de pus stampila pe ea e ...A5.
    Daca e mai multi cantindati, e mai multe foi !

    Cum, toti e o apa si un pamant, indiferent ca e de la psd, pdl, udmr, etc,
.... eu prefer sa il votez pe Pinochet !
    Poate asta o sa organizeze, din mormant, executii cu public, pe stadioane !

    Haideti sa fim realisti.
    O sa murim amandoi, intr-un final, iar calculatorul onanistului asta o sa
continuie sa trimita mesaje ca nu e lasat sa candideze !
    (onanist in sens intelectual)

    www.dsclrex.ro