Architecturica,
Nu o mai intoarce acum "ca la Ploiesti" (Esti prea mic si mucos probabil sa fi prins si sa stii ce este cu vorba asta)! Tu ai pomenit de leacul vostru universal, nus'ce frectie. Inteleg ca esti parlit si nu iti permiti sa cumperi medicamente. Nu ma deranjeaza mirosul de usturoi sau ceapa, mai mananc si eu din alea din cand in cand. Iar bati campii? Medicamentele trebuie sa aiba un efect real? De cand pana cand? Inteleg, prea multa palinca s-a dus la capul tau. Noi pe vremuri in Romania beam tuica, dar pentru bozgoriti ca tine, este probabil degradant sa bei tuica! Tu bei "palinca" Se gaseste miere pe aici, de obicei iau cutii de cateva kilograme, naturala. Voi ce aveti, tot de-aia fiarta si indulcita cu zahar? Mi-am inceput si eu o stuparie in curte, dar prea multe probleme cu "mustele"
Dan G
On 11/19/2010 5:43 AM, Arhitecturica wrote:

Mestere,
Intrucat OMS (afli tu pe net cine sunt astia) a stabilit ca din 60.000 de medicamente fabricate de concernurile farmaceutice americane doar 600 au efect real, noi ne tratam cu ceapa, usturoi, miere, palinca si alte produse bio !
La voi cat a mai crescut pretul la miere ?
A trecut de 5$ borcanelu' ?
Daca esti cuminte la anul iti trimit de la noi din stupina !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Friday, November 19, 2010 1:37 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din
    America ?

    Sigur, trimiteti si voi ce folositi nmai mult, zilnic , cu
    rezultate bune
    Da, cred ca se vand antibiotice pe aici, la liber, la taraba, cu
    kilogramul.
    Eu nu iau asa ca nu iti pot da pretul exact la o jumatate de
    kilogram de antibiotice. Poate sa  aflu data viitoare cand mai ma
    duc la piata.
    De ce sa fac stoc?Vine vreo epidemie si aveti nevoie sa va trimit
    cateva kilograme?
    Nu, nu am facut stoc. Asa este la voi acum , trebuie sa iei aviz
    de la cinci doctori?
    Pai nu asa trebe, ca sa fie siguri ca esti bolnav ca lumea? Da, si
    aici te pune doctorul la pantograf ca sa te consulte.
    Cu haitienii este doar un zvon fals! Sunt asa niste negri
    puturosi, nici o holera ca lumea nu au fost in stare sa aduca.
    Trebe sa ii trimita inapoi ca sa aduca una mai tsapana.
    Dan G