A, deci medicamentele nu trebuie sa aiba un "efect real"? Interesant....

Pai atunci - de ce naiba le mai cumparam?

????????????????

Codruta

  From: Dan G

  Architecturica,
  Nu o mai intoarce acum "ca la Ploiesti" (Esti prea mic si mucos probabil sa
fi prins si sa stii ce este cu vorba asta)!
  Tu ai pomenit de leacul vostru universal, nus'ce frectie. Inteleg ca esti
parlit si nu iti permiti sa cumperi medicamente.
  Nu ma deranjeaza mirosul de usturoi sau ceapa, mai mananc si eu din alea din
cand in cand.
  Iar bati campii? Medicamentele trebuie sa aiba un efect real? De cand pana
cand?
  Inteleg, prea multa palinca s-a dus la capul tau. Noi pe vremuri in Romania
beam tuica, dar pentru bozgoriti ca tine, este probabil degradant sa bei tuica!
Tu bei "palinca"
  Se gaseste miere pe aici, de obicei iau cutii de  cateva kilograme, naturala.
Voi ce aveti, tot de-aia fiarta si indulcita cu zahar?
  Mi-am inceput si eu o stuparie in curte, dar prea multe probleme cu "mustele"
  Dan G