Bineinteles, de fraieri! Si bineinteles , ca sa muriti mai repede , zambind talamb fericiti! Intre "placebo effect" si "side effects" aveti de ales intre multe medicamente. Acuma, zi si tu, se duce Tsatsa la doctor , poate doctorul sa o lase sa plece fara sa ii dea o reteta de medicament? (Ai citit cartile lui Cronin?)
Dan G
On 11/20/2010 4:41 AM, ARIN wrote:

A, deci medicamentele nu trebuie sa aiba un "efect real"? Interesant....
Pai atunci - de ce naiba le mai cumparam?
????????????????
Codruta

    *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>

    Architecturica,
    Nu o mai intoarce acum "ca la Ploiesti" (Esti prea mic si mucos
    probabil sa fi prins si sa stii ce este cu vorba asta)!
    Tu ai pomenit de leacul vostru universal, nus'ce frectie. Inteleg
    ca esti parlit si nu iti permiti sa cumperi medicamente.
    Nu ma deranjeaza mirosul de usturoi sau ceapa, mai mananc si eu
    din alea din cand in cand.
    Iar bati campii? Medicamentele trebuie sa aiba un efect real? De
    cand pana cand?
    Inteleg, prea multa palinca s-a dus la capul tau. Noi pe vremuri
    in Romania beam tuica, dar pentru bozgoriti ca tine, este probabil
    degradant sa bei tuica! Tu bei "palinca"
    Se gaseste miere pe aici, de obicei iau cutii de  cateva
    kilograme, naturala. Voi ce aveti, tot de-aia fiarta si indulcita
    cu zahar?
    Mi-am inceput si eu o stuparie in curte, dar prea multe probleme
    cu "mustele"
    Dan G