Ce tot te plangi, Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit?
Dan G
On 11/20/2010 5:12 AM, Arhitecturica wrote:

Le cumparam ca sa umplem buzunarele unor excroci !
Acum 5-6 ani era pe net um material scris despre "XXX" in care se afirma ca tipul "XXX" a primit premiul Nobel pentru lucrari in bio-chimie. Respectivul "XXX" declara (dupa ce iesise la pensie din industria farmaceutica) in acel interviu, ca toate marile companii farmaceutice NU mai fabrica medicamente care VINDECA, ci doar medicamente care mentin boala intr-o stare "cronica" cauzatoare doar de mici neplaceri, cat timp cumperi medicamentele.
Nu le mai cumperi ... mori !
Ceea ce este exact ce am vazut eu in ultimii 40 de ani.
Adica EU, NU am mai vazut aparand nici un medicament revolutionar, care sa vindece DEFINITIV boala ... xxx. Si ... nu pot sa nu ma intreb cum de au descoperit in 1940, niste "aia", in niste laboratoare de rahat fata de cele actuale ... penicilina,
iar in secolul XXI nu exista leacuri DEFINITIVE pentru o gramada de boli.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* ARIN <mailto:arini...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Saturday, November 20, 2010 2:41 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din
    America ?

    A, deci medicamentele nu trebuie sa aiba un "efect real"?
    Interesant....
    Pai atunci - de ce naiba le mai cumparam?
    ????????????????
    Codruta

        *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>

        Architecturica,
        Nu o mai intoarce acum "ca la Ploiesti" (Esti prea mic si
        mucos probabil sa fi prins si sa stii ce este cu vorba asta)!
        Tu ai pomenit de leacul vostru universal, nus'ce frectie.
        Inteleg ca esti parlit si nu iti permiti sa cumperi medicamente.
        Nu ma deranjeaza mirosul de usturoi sau ceapa, mai mananc si
        eu din alea din cand in cand.
        Iar bati campii? Medicamentele trebuie sa aiba un efect real?
        De cand pana cand?
        Inteleg, prea multa palinca s-a dus la capul tau. Noi pe
        vremuri in Romania beam tuica, dar pentru bozgoriti ca tine,
        este probabil degradant sa bei tuica! Tu bei "palinca"
        Se gaseste miere pe aici, de obicei iau cutii de  cateva
        kilograme, naturala. Voi ce aveti, tot de-aia fiarta si
        indulcita cu zahar?
        Mi-am inceput si eu o stuparie in curte, dar prea multe
        probleme cu "mustele"
        Dan G