De fapt, toata discutia despre vindecat cu medicamente este aiurea
Ce sa vindeci? Incercarile disperate ale corpului sa scape de gunoaiele cu care este asaltat zilnic. Tocmai am gasit un articol stiintific urmarea unui studiu care spune ca in antichitate nu exista cancer. Da, nici eu nu iau nici un fel de medicamente de vreo 20 de ani. Nici nu mai stiu ce este aia gripa sau raceala.
Ma  amuza arhitecturica asta cu obsesia lui cu medicamentele
Dan G
On 11/20/2010 11:02 AM, ARIN wrote:

S-au shmekerit, si "animalutele" aleaaaa.... s-au adaptat pe parcurs - nu mai vb de faptul ca organele noastre interne sunt varza: poluare, stress, obiceiuri de viata dezastruoase, apa ca vai de lume, mancare plina de chimicale... bombardament informational... comp... Internet.. samd... >:)) Eu cred ca NU se mai poate "vindeca definitiv" o boala fara sa... omori chiar gazda >:))
Codruta
p.s. Oricum, m-a ajutat Dumnezeu sa nu am cine-stie-ce nevoie de medicamente - se pare ca la mine aproape orice trece cu un ceai / vin fiert, cu o baie fierbinte si... daca se poate, cu niste aer de munte - sau macar cu ceva de care imi e rusine sa pomenesc pe lista ;)

    *From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>

    Le cumparam ca sa umplem buzunarele unor excroci !
    Acum 5-6 ani era pe net um material scris despre "XXX" in care se
    afirma ca tipul "XXX" a primit premiul Nobel pentru lucrari in
    bio-chimie.
    Respectivul "XXX" declara (dupa ce iesise la pensie din industria
    farmaceutica) in acel interviu,
    ca toate marile companii farmaceutice NU mai fabrica medicamente
    care VINDECA,
    ci doar medicamente care mentin boala intr-o stare "cronica"
    cauzatoare doar de mici neplaceri, cat timp cumperi medicamentele.
    Nu le mai cumperi ... mori !
    Ceea ce este exact ce am vazut eu in ultimii 40 de ani.
    Adica EU, NU am mai vazut aparand nici un medicament revolutionar,
    care sa vindece DEFINITIV boala ... xxx.
    Si ... nu pot sa nu ma intreb cum de au descoperit in 1940, niste
    "aia", in niste laboratoare de rahat fata de cele actuale ...
    penicilina,
    iar in secolul XXI nu exista leacuri DEFINITIVE pentru o gramada
    de boli.
    www..dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>