>Apropos, ortodocsi mai au ramas pe acolo? Ca am auzit ca vin tare papistasii
>si sectele?
>Dan G

Da vin ....
Ca Vasilica ! :)))
O data la 10 ani si cum vin, cum pleaca.

>Ce tot te plangi, Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit?
>Dan G

Macar ca ai inrosit rigla de calcul, tot e bine ca intr-un final apoteotic ai
descoperit si chestia asta !

>O ofensiva a papistasilor din nou!
>Apropos, ce mai fac papistasii din Bucuresti? Mai bat clopotele la Sf Iosif?
>Dan G

Bat, dar degeaba.
Cu ce turn le-am bagat in fata, nici ca se mai aud.

>Cati papi zice Malachi ca au mai ramas pana se duce dracului cosmelia catolica?
>Dan G

Ti-am mai explicat o data si ti-am facut si socoteala cati ani mai dureaza.
Incearca cu o pastila de lecitina pe zi.

>Ma  amuza arhitecturica asta cu obsesia lui cu medicamentele
>Dan G

Razi ca vitelul la poarta noua. Ti-am spus ca nu ma tratez decat natural !

>Nici nu mai stiu care este pretul pe aici, nu mai fumez de 30 de ani.
>Dan G

Clar ! Cand uiti ce scri singur de la un mail la altul, ai nevoie de Lecitina
si Diazepam.

>........... dupa ce invingeau, asasinau liderii popoarelor cucerite.
>Traditie veche si solida.
>Dan G

Vezi ca imediat iti zice Vasilica ca esti, ... legionar ! :)))
Apropo.
Noua Dreapta organizeaza patrule cetatenesti in Brasov, pentru starpirea
infractionalitatii.
Poate se intalnesc cu Vasilica, aflat in campanie religioasa pe acolo ...