Aha. Deci mergeti !
Atunci o citesc mai atent rubrica "accidente" din ziare..

  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, November 21, 2010 6:39 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Belarus: Moarte suspecta a unui eminent om de
stiinta specializat in Cernobil

  Ba chiar MERG cu masina mica - si chiar foarte mult - numa' ca.... masinile
nu-s ale mele (nici nu merg constant cu aceeasi masina) si... nu conduc eu
;)))))

  Codruta

    From: Arhitectura

    Si ce e rau in asta ?
    Fericirea polonezilor !
    Ucainienii nu au reactoare nucleare ? :)))

    Apropo de profesor.
    Abia acum inteleg eu de ce nu mergi dumneata cu masina mica. :)

    http://arid.wordpress.co