Tineti-va tare , papistasii incearca sa se infiga pe-acolo de sute de ani, acum mai sunt si sectele.
Dupa ce sunt ortodocsi putini in America, mai ii ataca si vasilica.
Da cred ca mai avem o rigla de calcul mare si frumoasa intr-un sertar in birou. Nu am folosit-o de 30 de ani. I-ati dat lu' popa ala catolic apartamentul la etaj, cu balcon? Am inteles ca dupa ai jinduia, de aceea a aprobat cladirea.
Intrebare cu Malachi a fost doar retorica, de fapt
Da, am citit chiar ieri de Noua Dreapta in Brasov. Asa trebuie inceput, putin cate putin.
Dan G

On 11/21/2010 2:54 AM, Arhitectura wrote:

>Apropos, ortodocsi mai au ramas pe acolo? Ca am auzit ca vin tare papistasii si sectele?
>Dan G
Da vin ....
Ca Vasilica ! :)))
O data la 10 ani si cum vin, cum pleaca.
>Ce tot te plangi, Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit?
>Dan G
Macar ca ai inrosit rigla de calcul, tot e bine ca intr-un final apoteotic ai descoperit si chestia asta !
>O ofensiva a papistasilor din nou!
>Apropos, ce mai fac papistasii din Bucuresti? Mai bat clopotele la Sf Iosif?
>Dan G
Bat, dar degeaba.
Cu ce turn le-am bagat in fata, nici ca se mai aud.
>Cati papi zice Malachi ca au mai ramas pana se duce dracului cosmelia catolica?
>Dan G
Ti-am mai explicat o data si ti-am facut si socoteala cati ani mai dureaza.
Incearca cu o pastila de lecitina pe zi.
>Ma  amuza arhitecturica asta cu obsesia lui cu medicamentele
>Dan G
Razi ca vitelul la poarta noua. Ti-am spus ca nu ma tratez decat natural !
>Nici nu mai stiu care este pretul pe aici, nu mai fumez de 30 de ani.
>Dan G
Clar ! Cand uiti ce scri singur de la un mail la altul, ai nevoie de Lecitina si Diazepam.
>........... dupa ce invingeau, asasinau liderii popoarelor cucerite.
>Traditie veche si solida.
>Dan G
Vezi ca imediat iti zice Vasilica ca esti, ... legionar ! :)))
Apropo.
Noua Dreapta organizeaza patrule cetatenesti in Brasov, pentru starpirea infractionalitatii.
Poate se intalnesc cu Vasilica, aflat in campanie religioasa pe acolo ...
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>