*Ministrul de externe, Theodor Baconschi, acoperă de ruşine România
eliminând-o de pe lista ţărilor care susţin drepturile omului şi democraţia,
netrimiţând ambasadorul nostru din Norvegia la decernarea Premiului Nobel
pentru Pace*
**
***Pentru acest motiv ministrul Baconschi trebuie să demisioneze sau să fie
demis!*
*
http://remuscernea.ro/2010/11/ministrul-de-externe-theodor-baconschi-acopera-de-rusine-romania-eliminand-o-de-pe-lista-tarilor-care-sustin-drepturile-omului-si-democratia/

(...)
*

*Până acum şase ţări au anunţat că vor boicota decernarea Premiului Nobel
pentru Pace: China, Rusia, Kazahstan, Cuba, Maroc şi Irak.*

*China a ameninţat cu represalii ţările care vor avea ca reprezentanţi la
Oslo, ambasadorii lor în Norvegia. *

*Iată că România, ţară membră a NATO şi UE, face însă, cu laşitate, un pas
în spate şi anunţă că nu îşi va trimite ambasadorul din Norvegia la
decernarea premiului din 10 decembrie, fiind prima ţară membră a celor două
structuri internaţionale care demonstrează o astfel de
atitudine.<http://www.mediafax.ro/politic/baconschi-va-fi-cineva-la-ceremonia-de-decernare-a-nobelului-pentru-pace-dar-nu-seful-misiunii-7730506>
*

*În calitate de cetăţean al României mă simt profund trădat de către
guvernul meu pentru această distanţare ruşinoasă a ţării noastre de cauza
apărării drepturilor omului şi a democraţiei pe plan internaţional şi cer
demisia ministrului de externe, Theodor Baconschi.*

*Detalii aici:
http://remuscernea.ro/2010/11/ministrul-de-externe-theodor-baconschi-acopera-de-rusine-romania-eliminand-o-de-pe-lista-tarilor-care-sustin-drepturile-omului-si-democratia/

*

*Hunedoara, 22 noiembrie 2010
*

*
*

 *Remus Cernea
*

*Candidat independent la alegerile parţiale din Colegiul nr. 3 Hunedoara*

*www.remuscernea.ro*

*www.facebook.com/remus.cernea* <http://www.facebook.com/remus.cernea>

*remuscernea...@gmail.com*

*0727.583.594*