Codruta

  From: Remus Cernea

  Ministrul de externe, Theodor Baconschi, acoperă de ruşine România
eliminând-o de pe lista ţărilor care susţin drepturile omului şi democraţia,
netrimiţând ambasadorul nostru din Norvegia la decernarea Premiului Nobel
pentru Pace

  Pentru acest motiv ministrul Baconschi trebuie să demisioneze sau să fie
demis!

http://remuscernea.ro/2010/11/ministrul-de-externe-theodor-baconschi-acopera-de-rusine-romania-eliminand-o-de-pe-lista-tarilor-care-sustin-drepturile-omului-si-democratia/

  (...)

  Până acum şase ţări au anunţat că vor boicota decernarea Premiului Nobel
pentru Pace: China, Rusia, Kazahstan, Cuba, Maroc şi Irak.

  China a ameninţat cu represalii ţările care vor avea ca reprezentanţi la
Oslo, ambasadorii lor în Norvegia.

  Iată că România, ţară membră a NATO şi UE, face însă, cu laşitate, un pas în
spate şi anunţă că nu îşi va trimite ambasadorul din Norvegia la decernarea
premiului din 10 decembrie, fiind prima ţară membră a celor două structuri
internaţionale care demonstrează o astfel de atitudine.

  În calitate de cetăţean al României mă simt profund trădat de către guvernul
meu pentru această distanţare ruşinoasă a ţării noastre de cauza apărării
drepturilor omului şi a democraţiei pe plan internaţional şi cer demisia
ministrului de externe, Theodor Baconschi.

  Detalii aici:

http://remuscernea.ro/2010/11/ministrul-de-externe-theodor-baconschi-acopera-de-rusine-romania-eliminand-o-de-pe-lista-tarilor-care-sustin-drepturile-omului-si-democratia/

  Hunedoara, 22 noiembrie 2010

  Remus Cernea

  Candidat independent la alegerile parţiale din Colegiul nr. 3 Hunedoara

  www.remuscernea.ro

  www.facebook.com/remus.cernea

  remuscernea...@gmail.com

  0727.583.594