Cum, fara balcon? Nu poate sa iasa si el pa balcon ca papa sa faca semn cu mana, ca asa trebe? Inteleg ca de aia nu mai vor turnul langa cosmelia catolica, pentru ca nu i-a dat "cu balcon"
M-am prins eu mai demult de ce papistasul hraparet s-a razgandit.
Si prostii de probabil ortodocsi fac demonstratii.
Dan G
On 11/22/2010 4:56 AM, Arhitectura wrote:

Apartament ? Cu Balcon ?
Nu neica, a primit exact de ce avea nevoie mai mare, si jinduia de ani de zile, o .... prin dos.

    ----- Original Message -----
    *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, November 22, 2010 3:17 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din
    America ?

    Tineti-va tare , papistasii incearca sa se infiga pe-acolo de sute
    de ani, acum mai sunt si sectele.
    Dupa ce sunt ortodocsi putini in America, mai ii ataca si vasilica.
    Da cred ca mai avem o rigla de calcul mare si frumoasa intr-un
    sertar in birou. Nu am folosit-o de 30 de ani.
    I-ati dat lu' popa ala catolic apartamentul la etaj, cu balcon? Am
    inteles ca dupa ai jinduia, de aceea a aprobat cladirea.
    Intrebare cu Malachi a fost doar retorica, de fapt
    Da, am citit chiar ieri de Noua Dreapta in Brasov. Asa trebuie
    inceput, putin cate putin.
    Dan G

    On 11/21/2010 2:54 AM, Arhitectura wrote:
    >Apropos, ortodocsi mai au ramas pe acolo? Ca am auzit ca vin
    tare papistasii si sectele?
    >Dan G
    Da vin ....
    Ca Vasilica ! :)))
    O data la 10 ani si cum vin, cum pleaca.
    >Ce tot te plangi, Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit?
    >Dan G
    Macar ca ai inrosit rigla de calcul, tot e bine ca intr-un final
    apoteotic ai descoperit si chestia asta !
    >O ofensiva a papistasilor din nou!
    >Apropos, ce mai fac papistasii din Bucuresti? Mai bat clopotele
    la Sf Iosif?
    >Dan G
    Bat, dar degeaba.
    Cu ce turn le-am bagat in fata, nici ca se mai aud.
    >Cati papi zice Malachi ca au mai ramas pana se duce dracului
    cosmelia catolica?
    >Dan G
    Ti-am mai explicat o data si ti-am facut si socoteala cati ani
    mai dureaza.
    Incearca cu o pastila de lecitina pe zi.
    >Ma  amuza arhitecturica asta cu obsesia lui cu medicamentele
    >Dan G
    Razi ca vitelul la poarta noua. Ti-am spus ca nu ma tratez
    decat natural !
    >Nici nu mai stiu care este pretul pe aici, nu mai fumez de 30 de
    ani.
    >Dan G
    Clar ! Cand uiti ce scri singur de la un mail la altul, ai nevoie
    de Lecitina si Diazepam.
    >........... dupa ce invingeau, asasinau liderii popoarelor cucerite.
    >Traditie veche si solida.
    >Dan G
    Vezi ca imediat iti zice Vasilica ca esti, ... legionar ! :)))
    Apropo.
    Noua Dreapta organizeaza patrule cetatenesti in Brasov, pentru
    starpirea infractionalitatii.
    Poate se intalnesc cu Vasilica, aflat in campanie religioasa pe
    acolo ...
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
    11/21/10