From: Dan G <d...@ghiocel.com>
Subject: Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din America ?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Monday, November 22, 2010, 1:17 AM

    Tineti-va tare , papistasii incearca sa se infiga pe-acolo de sute
    de ani, acum mai sunt si sectele.

    Dupa ce sunt ortodocsi putini in America, mai ii ataca si vasilica.

    Da cred ca mai avem o rigla de calcul mare si frumoasa intr-un
    sertar in birou. Nu am folosit-o de 30 de ani.

    I-ati dat lu' popa ala catolic apartamentul la etaj, cu balcon? Am
    inteles ca dupa ai jinduia, de aceea a aprobat cladirea.

    Intrebare cu Malachi a fost doar retorica, de fapt

    Da, am citit chiar ieri de Noua Dreapta in Brasov. Asa trebuie
    inceput, putin cate putin.

    Dan G

    On 11/21/2010 2:54 AM, Arhitectura wrote:

            >Apropos, ortodocsi mai
                au ramas pe acolo? Ca am auzit ca vin tare papistasii si
                sectele?

                >Dan G

            Da vin ....
            Ca Vasilica ! :)))
            O data la 10 ani si cum
                vin, cum pleaca.

            >Ce tot te plangi,
                Bulica arhitecturica? Nu vezi ca n-ai murit?

                >Dan G

            Macar ca ai inrosit rigla
                de calcul, tot e bine ca intr-un final apoteotic ai
                descoperit si chestia asta !

            >O ofensiva a
                papistasilor din nou!

                >Apropos, ce mai fac papistasii din Bucuresti? Mai
                bat clopotele la Sf Iosif?

                >Dan G

            Bat, dar degeaba.
            Cu ce turn le-am bagat in
                fata, nici ca se mai aud.

            >Cati papi zice Malachi
                ca au mai ramas pana se duce dracului cosmelia catolica?

                >Dan G

            Ti-am mai explicat o data
                si ti-am facut si socoteala cati ani mai dureaza.
            Incearca cu o pastila de
                lecitina pe zi.

            >Ma  amuza arhitecturica
                asta cu obsesia lui cu medicamentele

                >Dan G

            Razi ca vitelul la poarta
                noua. Ti-am spus ca nu ma tratez decat natural !

            >Nici nu mai stiu care
                este pretul pe aici, nu mai fumez de 30 de ani.
            >Dan G

            Clar ! Cand uiti ce scri
                singur de la un mail la altul, ai nevoie de Lecitina si
                Diazepam.

            >........... dupa ce invingeau,
                  asasinau liderii popoarelor cucerite.

                  >Traditie veche si solida.

                  >Dan G

            Vezi ca imediat iti
                  zice Vasilica ca esti, ... legionar ! :)))
            Apropo.
            Noua Dreapta organizeaza
                patrule cetatenesti in Brasov, pentru starpirea
                infractionalitatii.

                Poate se intalnesc cu Vasilica, aflat in campanie
                religioasa pe acolo ...

      No virus found in
        this message.