Acordarea cetateniei romane pentru basarabeni.
"Nu atât de lent(a) cum pare, pentru ca numai anul acesta (2010) s-au aprobat
70 de mii de dosare.
A fost un proces mai dificil cu organizarea depunerii juramântului, mai ales
pentru cetatenii Republicii Moldova care locuiesc dincolo de Prut. În ultimele
saptamâni însa, dupa deschiderea consulatelor de la Balti si de la Cahul,
lucrurile s-au accelerat si juramântul se depune mai repede."
Traian Basescu
Acum un an spuneam ca daca se ajunge la 50.000 este foarte bine.
Uite ca s-a depasit planul si o sa facem cincinalul in patru ani jumate. :)

"Vladimir Plahotniuc, fost aliat al lui Voronin, a parasit Partidul
Comunistilor pentru Partidul Democrat al lui Marian Lupu. Acum, unele voci
sustin ca încearca sa convinga mai multi deputati comunieti sa se alature
PDM-ului pentru a creste potentialul formatiunii în eventualitatea formarii
unei coalitii pro-occidentale."
Cum zice nea "Ion" ?
Pleaca ai nostrii, vin tot ai nostrii. :)))

"Traian Basescu: Frontierele UE vor fi pe Nistru si evolutiile democratice din
regiune vor stimula si alte tari, precum Ucraina, sa se îndrepte spre UE.
Peste 25 de ani Balcanii vor fi parte a UE si a NATO.
Cu România si Basarabia în aceeasi tara?
Traian Basescu.: Daca acest lucru vor dori românii de pe ambele maluri ale
Prutului."
Apoi ... sa fie sanatos "marinelul", dar eu nu cred ca tineretul basarabean are
de gand sa ajunga la varsta mea (60), ca sa scape de copii si nepotii lui
Voronin !!!
Se aude ?
Puneti fratilor mana pe toiaguri si ardeti-le cateva peste spate, sa se miste
mai repede !