From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
Subject: Re: [protest-ro] Cat a înghitit dragonul chinezesc din America ?
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Thursday, December 2, 2010, 6:14 PM

Dragule,

Discutati cu un avocat serios !
Poate gresesc, dar eu stiu ca "arestarea
cetateneasca" este permisa de legislatia romaneasca, daca este vorba de
FLAGRANT
!
Si poate ca o alta abordare .... :) adica sa
propuneti mai multe "asociatii" Politiei, patrule mixte, cum am avut eu
parte pe vremea garzilor patriotice, nu ar fi o idee rea.
Adica sa nu fiti doar voi "dreapta", cooptati si
taranistii si liberalii, ... sa capete iz de miscare "nationala".
:)
E de gandit.