Trebuie si firmele de partid sa scoata un ban... platiti un curs in care
niste persoane care nu se stie cum s-au "format" va "formeaza ca formator"
sau, si mai simplu, dati o spaga, sa va dea diploma de-a dreptul... din cate
am auzit in special Camerele de Comert si ADR-urile s-au specializat in
asta, de aia si avem asa buna "absorbtie", ca avem multi oameni cu "diplome"
de pe la tot felul de cursuri (unele anuntate chiar pe listele astea)
:D

Yours,

Vasile

2010/12/23 Elisabeta Stanciulescu <estanciule...@gmail.com>

> Ziua buna, Vintila!
>
> Am citit articolul despre "documente justificative" - esti un fericit daca
> numai acum treci prin experienta asta, se cheama ca ai castigat multi ani !
>
> Daca mi-ai da voie, stii care ar fi sfatul meu? Sa-ti protejezi sanatatea
> si viata !!! Sunt atat de fragile, pentru ce sa le risipesti ? Ai cauze mai
> nobile, cu mize mai mari, pentru care sa lupti - daca simti nevoia!
>
> Traim intr-o lume a certificarilor, cu care - ca universitari - nu am fost
> obisnuiti, asta e tot. Dupa ce am demisionat, m-am blocat in "documente
> [...]

Raspunde prin e-mail lui