...am ajuns aici. Si citez citeva idei emise de oameni cu greutate, idei care
mi-au sarit in ochi la o citire in diagonala rapida!

Toti oamenii care gândesc sunt atei. - Ernest Hemingway

Omul l-a creat pe Dumnezeu, nu Dumnezeu pe om. - Giuseppe Garibaldi

Biserica spune ca pamântul este plat, dar eu stiu ca este rotund, pentru ca am
vazut umbra de pe luna si am mai mare încredere într-o umbra decât în biserica.
- Ferdinand Magellan

Nu vei gasi niciodata un crestin care sa fi obtinut aceste cunostinte
valoroase, aceste cunostinte salvatoare, prin alt proces decât nemuritorul si
întotdeauna suficientul „lumea spune”. În toti cei saptezeci si doi de ani si
jumatate ai mei n-am întâlnit alt tâmpit precum specia umana. - Mark Twain

Daca Dumnezeu ar fi brusc condamnat sa traiasca viata pe care a abatut-o asupra
oamenilor, s-ar sinucide. - Alexandre Dumas

Singura scuza a lui Dumnezeu este ca nu exista. - Stendhal

Restul cititi voi: http://ro.wikiquote.org/wiki/Ateism

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom