Si daca nu crezi ca exista "ceva" care totusi a creat tot ce vezi, atunci ce te
mai intereseaza daca exista sau nu? Sau e o metoda noua de a parea om
inteligent
faptul ca dai citate? Vrei o alta tona de citate ale diversilor oameni cu
"greutate" care n-au avut dreptate? Citatele se folosesc pentru a da credit
cuiva cand folosesti anumite fundamente, nu pentru inlocui lipsa logica cand
vrei sa sustii ceea ce spui.

1. apropo nu poti sa crezi in biserica ci in Biserica, pentru ca Biserica este
sacerdotul, biserica este doar cladirea)
2. ceea ce citezi tu mai jos este tot un "lumea spune", bun fundament, te
contrazici, dar macar ne-ai aratat ce IQ ai.

Daca n-ai gasit Raspunsul, nu inseamna ca nu exista, keep looking, in mod sigur
nu poti sa ajungi decat la El indiferent in ce directie o apuci.

Si pentru ti-ai pus si Descartes in semnatura ia de aici:
"Voi presupune că nu Dumnezeu cel foarte bun, izvor al adevărului,  ci un
anumit geniu rău, dar acesta deosebit de puternic şi iscusit, şi-a dat
întreaga
osteneală să mă înşele: voi socoti că cerul, aerul, pământul,  culorile,
figurile, sunetele şi cele externe nu sunt altceva decât  înşelări ale
somnului,
prin mijlocirea cărora a întins el curse  credulităţii mele: mă voi privi pe
mine însumi ca şi cum n-aş avea  mâini, ochi, carne, sânge, nici vreun simţ
oarecare, ci ca unul ce am  socotit în chip greşit a avea toate acestea... voi
merge mai departe,  până ce voi afla ceva sigur, ori, dacă nu altceva, măcar
aceasta cu  siguranţă, cum că nu e nimic sigur"

Si de la mine un sfat: intai crede in ideile tale inainte sa le faci publice.

Gushterul