In general nu cred in inteligenta unui gitlej (guster) chiar daca scoate vorbe.
Pe de alta parte chiar daca te dai si verde si pe spate, nu trebuie sa te
ratoiesti. Este nesigur peste ce poti sa dai!
Mesajul meu era doar un link plus niste citate care dadeau greutate doar
eventual "Sopirlelor" lui Caragiu (Toma, nu macaragiu!).

In rest eu nu iau nici de la Basescu, daramite de la un omusor!

Cum nu era un subiect de discutat, eu recomandam eventual citirea si nu
discutatul.
Inchei insa acest mesaj cu un citat fara iq(!) din Isaac Asimov: "Nu pot
infirma posibilitatea existentei lui Dumnezeu, dar aceasta este atât de
improbabila, încât nici nu merita sa-mi mai bat capul". Ceea ce si fac.

Aici se termina contributia mea la acest subiect. Spor la munca.

Gustere, fie gramada ta mai mare!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

Posted by: "Gushterul LAIR" gusht...@yahoo.com   gushteru
Sun Jan 2, 2011 5:37 pm (PST)

Si daca nu crezi ca exista "ceva" care totusi a creat tot ce vezi, atunci ce te
mai intereseaza daca exista sau nu? Sau e o metoda noua de a parea om
inteligent
faptul ca dai citate? Vrei o alta tona de citate ale diversilor oameni cu
"greutate" care n-au avut dreptate? Citatele se folosesc pentru a da credit
cuiva cand folosesti anumite fundamente, nu pentru inlocui lipsa logica cand
vrei sa sustii ceea ce spui.

1. apropo nu poti sa crezi in biserica ci in Biserica, pentru ca Biserica este
sacerdotul, biserica este doar cladirea)
2. ceea ce citezi tu mai jos este tot un "lumea spune", bun fundament, te
contrazici, dar macar ne-ai aratat ce IQ ai.

Daca n-ai gasit Raspunsul, nu inseamna ca nu exista, keep looking, in mod sigur
nu poti sa ajungi decat la El indiferent in ce directie o apuci.

Si pentru ti-ai pus si Descartes in semnatura ia de aici:
"Voi presupune cÄf nu Dumnezeu cel foarte bun, izvor al adevÄfrului, ci un
anumit geniu rÄfu, dar acesta deosebit de puternic ÅYi iscusit, ÅYi-a dat
întreaga
ostenealÄf sÄf mÄf înÅYele: voi socoti cÄf cerul, aerul, pÄfmântul, culorile,
figurile, sunetele ÅYi cele externe nu sunt altceva decât înÅYelÄfri ale
somnului,
prin mijlocirea cÄfrora a întins el curse credulitÄfÅ£ii mele: mÄf voi privi
pe
mine însumi ca ÅYi cum n-aÅY avea mâini, ochi, carne, sânge, nici vreun
simţ
oarecare, ci ca unul ce am socotit în chip greÅYit a avea toate acestea... voi
merge mai departe, pânÄf ce voi afla ceva sigur, ori, dacÄf nu altceva, mÄfcar
aceasta cu siguranÅ£Äf, cum cÄf nu e nimic sigur"

Si de la mine un sfat: intai crede in ideile tale inainte sa le faci publice.

Gushterul

Raspunde prin e-mail lui