La drept vorbind, nu era nevoie FIX de asta, neaparat la inceputul anului... :(

Stie toata lumea ca nu-i spuort pe fundamentalistii religiosi (dintre care cei
ai BOR ma deranjeaza in mod deosebit - pt. ca sunt AICI, isi baga nasu' in
legile tzarii samd.) - dar asta nu inseamna ca sentimentele religioase nu
trebuiesc sa aiba parte de un minim respect. Nu inteleg: CE sens are mesajul
asta, care sa le jigneasca sentimentele - era asa greu sa zici un simplu "la
multi ani la toata lumea"?

Nu pot decat sa regret ca, la 10 ani de la infiintare, lista asta a ajuns doar
un "suport tehnic" pentru diversi indivizi care vor sa isi dea unii altora pe
cocoasha in public (ca in particoler, probabil, considera ei ca n-are haz).

PROTESTEZ hotarat impotriva unor astfel de practici! Si as aprecia niste scuze,
atat de la Dl. Dicu pt. Dl. Cernea - cat si de la tine, pt. crestini...

Codruta

  From: DCT Yahoo

  ...am ajuns aici. Si citez citeva idei emise de oameni cu greutate, idei care
mi-au sarit in ochi la o citire in diagonala rapida!

  Toti oamenii care gândesc sunt atei. - Ernest Hemingway

  Omul l-a creat pe Dumnezeu, nu Dumnezeu pe om. - Giuseppe Garibaldi

  Biserica spune ca pamântul este plat, dar eu stiu ca este rotund, pentru ca
am vazut umbra de pe luna si am mai mare încredere într-o umbra decât în
biserica. - Ferdinand Magellan

  Nu vei gasi niciodata un crestin care sa fi obtinut aceste cunostinte
valoroase, aceste cunostinte salvatoare, prin alt proces decât nemuritorul si
întotdeauna suficientul „lumea spune”. În toti cei saptezeci si doi de ani si
jumatate ai mei n-am întâlnit alt tâmpit precum specia umana. - Mark Twain

  Daca Dumnezeu ar fi brusc condamnat sa traiasca viata pe care a abatut-o
asupra oamenilor, s-ar sinucide. - Alexandre Dumas

  Singura scuza a lui Dumnezeu este ca nu exista. - Stendhal

  Restul cititi voi: http://ro.wikiquote.org/wiki/Ateism

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom