Nu este chiar asa de simplu pe cit pare.
Mesajul meu dadea un link si niste citate ale unor indivizi ceva mai importanti
decit noi. Atit.
Libertatea ideilor si exprimarii INCA sint garantate de constitutie. Poate
gresesc si nu am aflat noutatile!
Die gedanken sind frei chiar si la Auschwitz. Aici sint crime?

Pe de alta parte, desi ateu, eu nu ii sustin pe cei care sint anti BOR (80% di
romani) doar din motive de banet si care se dau atei, asa cum este musiu
Cernea, un mercenar pus pe capatuiala.
Sau cum este vopsitul Moise, partner de capatuiala al lui Cernea, caruia nu ii
plac simbolurile religioase ale celor 95% din credinciosi pe motiv ca el
singurul si unicul nu trebuie sa le vada... Cei doi, Moise si Cernea, s-au
certat de la bani, la tabla impartirii!

Sa nu uitam nici excursia "verde" a lui Cernea care s-a terminat obscen. Cernea
nu mai avea ce suge de la verzi, asa ca si-a lasat atributiile de presedinte
executiv in bataia vintului. Cernea este pe cit de verde pe atit de ateu adica
ioc!

Nici fundamentalistii religiosi indiferent daca sustin BOR sau alta biserica
[fundamentalistii care vor sa isi impuna credinta cu sabia, pumnul si pistolul,
nu imi plac] pentru ca dauneaza grav credintei simple si fruste a celor multi
si onesti in credinta lor. Nana Veta, care a invatat de la maica Flaare, care a
invatat de la tusa Marie, are o credinta simpla, fara afisare ostentativa, fara
acoperire "filozofica". Este doar credinta ca asa a invatat. Ele toate chiar
gindesc chiar daca si cred.

Asa ca inchei cu un alt citat perfect valabil pentru toti credinciosii
oripilati de citatele mele: "Suntem cu totii atei în privinta majoritatii
zeilor pe care umanitatea i-a inventat vreodata. Unii dintre noi resping un zeu
în plus fata de ceilalti - Richard Dawkins".
Asta a fost baza religioasa a cruciadelor de orice fel, a inchizitiei sub orice
forma.

Hai sa nu ne mai dati mironosite. Vorba lui Pittis (masonul!): Toti sintem
putin atei!

Cit priveste "suportul tehnic", eu am interzis pe listele mele postarea de
link-uri fara textul aferent Oricine poate pune orice link, spre orice
comunicat, cu condita obligatorie sa puna SI comunicatul. Simplu. La indemina
moderatorului. Inainte ii atragi atentia. Compara,  de exemplu,
http://groups.yahoo.com/group/cafenea_pentru_politici/cu
pe celalalt se pun doar link-uri.

DC? T!

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <sustr...@...> wrote:

> La drept vorbind, nu era nevoie FIX de asta, neaparat la inceputul anului...
> :(
>

> Stie toata lumea ca nu-i spuort pe fundamentalistii religiosi (dintre care
> cei ai BOR ma deranjeaza in mod deosebit - pt. ca sunt AICI, isi baga nasu'
> in legile tzarii samd.) - dar asta nu inseamna ca sentimentele religioase nu
> trebuiesc sa aiba parte de un minim respect. Nu inteleg: CE sens are mesajul
> asta, care sa le jigneasca sentimentele - era asa greu sa zici un simplu "la
> multi ani la toata lumea"?

> [...]

Raspunde prin e-mail lui