Stimata doamna,

As prezenta scuzele de rigoare, pe care le solicitati domnia voastra, dar ....
nu cred ca un psihopat care anunta TOATA media romaneasca ca ISI DA FOC in fata
TVR si isi arde DOAR fotografia, le-ar intelege.
Eu chiar ma intreb cum de nu s-au sezizat "organili" si nu i-au dat o amenda sa
il lecuiasca de astfel de glume "inteligente" !

Sa fim bine intelesi, la solicitarea domniei voastre mi-am temperat limbajul si
abordarile pana la limita maxima.
NU imi puteti insa interzice pana si ironia.
Chestie mai mult decat necesara, in conditiile in care intr-un final apoteotic,
candidatura de independent a dl. Cernea a fost acceptata in nu mai stiu ce
circumscriptie dar domnia sa nu a binevoit sa ne fericeasca nici macar cu un
"comunicat" in care sa ne spuna ca a obtinut 3 voturi !

Apoi, iar APOI, :) cand sari din barca in care esti "capitan", in una care nici
macar nu se stie cand o sa se construiasca si daca o sa fi doar vaslas,
marangoz sau al 14-lea vice-presedinte .... mie imi pute RAU !
Ce sa mai spun de "discursul" de sfarsit de an, al LUI, al lui, de parca am
vorbi de discursul Presedintelui Romaniei la 12 fara 5 !

Nu am nimic cu ce cosmaruri are dl. Cernea noapte, dar sa ne mai lase in pace
cu ele, sa isi ia diploma de la facultatea aia pe care zice ca a terminat-o, si
sa ne dovedeasca mai intai, ca poate produce CEVA !
Indiferent ce.
O abordare PERSONALA la .... "Republica" lui Platon, pe 300 de pagini de carte
[dar nu a lui Platon ala de la Cluj. :))) ] sau ... macar ca a intemeiat o
familie si a facut un copil. :)