From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
Subject: Re: [protest-ro] Cautind altceva...
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Monday, January 3, 2011, 8:01 PM

Stimata doamna,

As prezenta scuzele de rigoare, pe care le
solicitati domnia voastra, dar ....
nu cred ca un psihopat care anunta TOATA media
romaneasca ca ISI DA FOC in fata TVR si isi arde
DOAR fotografia, le-ar intelege.
Eu chiar ma intreb cum de nu s-au sezizat
"organili" si nu i-au dat o amenda sa il lecuiasca de astfel de glume
"inteligente" !

Sa fim bine intelesi, la solicitarea domniei
voastre mi-am temperat limbajul si abordarile pana la limita
maxima.
NU imi puteti insa interzice pana
si ironia.
Chestie mai mult decat necesara, in conditiile in
care intr-un final apoteotic, candidatura de independent a dl. Cernea a fost
acceptata in nu mai stiu ce circumscriptie dar domnia sa nu a binevoit sa ne
fericeasca nici macar cu un "comunicat" in care sa ne spuna ca a obtinut 3
voturi !

Apoi, iar APOI, :) cand sari din barca in
care esti "capitan", in una care nici macar nu se stie cand o sa se
construiasca
si daca o sa fi doar vaslas, marangoz sau al 14-lea vice-presedinte .... mie
imi
pute RAU !
Ce sa mai spun de "discursul" de sfarsit de
an, al LUI, al lui, de parca am vorbi de discursul Presedintelui
Romaniei la 12 fara 5 !

Nu am nimic cu ce cosmaruri are dl. Cernea noapte,
dar sa ne mai lase in pace cu ele, sa isi ia diploma de la facultatea aia pe
care zice ca a terminat-o, si sa ne dovedeasca mai intai, ca poate produce CEVA
!
Indiferent ce.
O abordare PERSONALA la .... "Republica" lui
Platon, pe 300 de pagini de carte [dar nu a lui Platon ala de la Cluj.
:))) ] sau ... macar ca a intemeiat o familie si a facut un
copil. :)