  From: DCT Yahoo
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 04, 2011 9:05 PM
  Subject: [protest-ro] Re: Mironositele

  Uite cum arata un fundamentalist crestin. Exact ca Moise sau ca
fundamentalistii islamici.
  Moise nu suporta insemnele crestine, dvs. nu suportati ideile atee gindite de
niste oameni cu o oarecare prestanta, islamistii nu suporta nici macar glumele.
  Fundamentalistul este gata sa ucida pentru a-si apara "credinta".
Fundamentalis(t)mul de orice fel este sponsorizat sub diverse forme.
Fundamemtalismul are la baza si "carente educationale" sau anumite "lipsuri".
Isi pune bombe sau protesteaza in numele celor care nu vor sa protesteze.

  Numai un propagandist fundamentalist poate sa creada si sa tremure de frica
unor citate care sint doar citate si NU reprezinta propaganda.
  Doar un propagandist feroce, fundamentalist, poate genera o discutie din
nimic, cind eu am scris foarte clar si explicit ca "...si citez citeva idei
emise de oameni cu greutate, idei care mi-au sarit in ochi la o citire in
diagonala rapida".

  Libertatea de exprimare nu tebuie ingradita, ea trebuie trebuie sa fie
identica de toate partile. Daca eu tolerez insemnele crestine, crestinii
trebuie sa tolereze citatele atee.
  Pe de alta parte eu nu stiam ca protest-ro este o lista eminamente crestina,
aparata cu crucea sabiei in mina!
  Si repet pentru fundamentalistii islamici/crestini/iudei/budisti/samd,
mesajul meu nu era o initiere de discutie, erau niste citate pentru cei care
vor sa le citeasca. Pentru ca nu pot sa pun ca nesimtitu' doar un link.
  Singurii crestini neiertatori au fost doi: dicu si sava, sau gusterul
arhitect, amindoi fundamentalisti pina in pizele albe.

  Asa cum am spus fundamentalistii fac propaganda pe bani sub orice forma,
pentru orice idee. Asa avem aici fundamentalisti anti BOR si pro BOR de
exemplu, fiecare incercind sa le restringa celorlalti dreptul de a se exprima.
Metodele similare pina la identice. Ei uita vorba veche "ce tie nu iti place,
altuia nu face"!

  80% din romani sint ortodocsi si in mod suprinzator nu isi afirma credinta cu
caramida in pieptul de arama. O practica asa cum stiu din mosi stramosi.
  Doar fundamentalistii se manifesta imediat ce se simt atinsi: lui Moise nu ii
plac insemnele, lui Dicu nu ii plac citatele atee, lui Cernea nu ii place BOR
si lupta contra, lui Sava ii place BOR si lupta pentru, samd. Fundamentalism si
fundamentalisti!
  Din fericire taberele fundamentaliste sint slab reprezentate numeric si
intelectual si pe cale de consecinta sint prea putin importante pentru a dauna
credintei sau ateismului, care surprinzator in lumea reala coexista fara
probleme.
  Pentru ca orice credincios adevarat stie ca "Dumnezeu i-a creat si pe atei"!

  Inca doua fraze.
  La cafenele du-te si vezi, discutam dupa.
  Prefer 1000 de femei in asternut, decit doar una buna dar si aia gonflabila.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom