Tu ramii doar cu femeia ce ti-am facut-o cadou! Unica si singura.
Gonflabila.In rest ramine cum am zis.
    Bye, bye!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <d...@...> wrote:

> Mai baiatule,
>
> Ca la ce prosti spui, nu iti mai recunosc nici macar diploma de
injiinier.
> Capata mai intai TU greutate, daca vrei sa te asculte lumea !
> Altfel, o sa bolborosesti in continuare ineptii si nici macar eu nu o
msa te mai bag in seama !

> Ia zi, cate case ai construit in "Valea Soarelui" ?
> Cate panouri solare si cate eoliene ai produs ?
> Mai ai siteul ala in care faci reclama la rahat pe bat ?
>
> Si ca sa fim bine intelesi !
> Dreptul la OPINIE il au numai cei care pot demonstra ca au facut ceva,
ca au "construit" ceva, prin munca lor.
> Tu cu ce te lauzi ?
> Cu candidatura ratata la PSD Mures ?
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

gindite de niste oameni cu o oarecare prestanta, islamistii nu suporta
nici macar glumele.
>   Fundamentalistul este gata sa ucida pentru a-si apara "credinta".
Fundamentalis(t)mul de orice fel este sponsorizat sub diverse forme.
Fundamemtalismul are la baza si "carente educationale" sau anumite
"lipsuri". Isi pune bombe sau protesteaza in numele celor care nu vor sa
protesteze.

>   Numai un propagandist fundamentalist poate sa creada si sa tremure
de frica unor citate care sint doar citate si NU reprezinta propaganda.
>   Doar un propagandist feroce, fundamentalist, poate genera o discutie
din nimic, cind eu am scris foarte clar si explicit ca "...si citez
citeva idei emise de oameni cu greutate, idei care mi-au sarit in ochi
la o citire in diagonala rapida".

>   Libertatea de exprimare nu tebuie ingradita, ea trebuie trebuie sa
fie identica de toate partile. Daca eu tolerez insemnele crestine,
crestinii trebuie sa tolereze citatele atee.
>   Pe de alta parte eu nu stiam ca protest-ro este o lista eminamente
crestina, aparata cu crucea sabiei in mina!
>   Si repet pentru fundamentalistii
islamici/crestini/iudei/budisti/samd, mesajul meu nu era o initiere de
discutie, erau niste citate pentru cei care vor sa le citeasca. Pentru
ca nu pot sa pun ca nesimtitu' doar un link.
>   Singurii crestini neiertatori au fost doi: dicu si sava, sau
gusterul arhitect, amindoi fundamentalisti pina in pizele albe.

>   Asa cum am spus fundamentalistii fac propaganda pe bani sub orice
forma, pentru orice idee. Asa avem aici fundamentalisti anti BOR si pro
BOR de exemplu, fiecare incercind sa le restringa celorlalti dreptul de
a se exprima. Metodele similare pina la identice. Ei uita vorba veche
"ce tie nu iti place, altuia nu face"!

>   80% din romani sint ortodocsi si in mod suprinzator nu isi afirma
credinta cu caramida in pieptul de arama. O practica asa cum stiu din
mosi stramosi.
>   Doar fundamentalistii se manifesta imediat ce se simt atinsi: lui
Moise nu ii plac insemnele, lui Dicu nu ii plac citatele atee, lui
Cernea nu ii place BOR si lupta contra, lui Sava ii place BOR si lupta
pentru, samd. Fundamentalism si fundamentalisti!
>   Din fericire taberele fundamentaliste sint slab reprezentate numeric
si intelectual si pe cale de consecinta sint prea putin importante
pentru a dauna credintei sau ateismului, care surprinzator in lumea
reala coexista fara probleme.

Raspunde prin e-mail lui