Moise nu suporta insemnele _crestine_?:))) Dumneata stii ce inseamna
crestinism,
sau ai luat un citat de pe wiki tradus cu Google si ni-l servesti fara apa
rece?
Crestinismul a aparut DUPA Moise. Ce insemne crestine pe timpul lui Moise
visezi? Probabil le-ai vazut tu prin bisericile de pe timpul lui Moise, printre
dragonii roz si veveritele albastre de pe pereti. Ia pune manuta pe Google si
vezi ce inseamna crestin si de din ce cuvant vine. Apoi poate te lamuresti,
asta
pana nu ii faci crestini si pe Adam si Eva, doar pentru ca ti se par tie ca
sunt
in echipa aia care tine cu Dumnezeu.

Eu crestin fundamentalist?

Nu stiu ce fumezi, dar pare marfa de calitate.

Eu am fost neiertator cu incultura. Dai citate in mod eronat, incalcand logica,
pe un teren pe care nu esti pregatit sa joci, nici macar ca rezerva, sperand
acum ca cineva o sa vina sa iti linga ranile. Eu nu apar Biserica, care
comparat
cu tine este mai aproape de realitate, n-am vazut nici un ateu care sa se
mentina la o linie acceptabila intr-o discutie cu un teolog. Sunt foarte convis
ca ateismul din tine este doar o lipsa de cultura si inca iti cauti calea. Esti
ca un emokid care cauta atentie pentru ca nu se poate afirma, dar prefera sa
fie
emo decat sa munceasca pentru a rezolva problema. Mai stai un an prin
biblioteci, apoi vino inapoi barbat.

Chestiile alea cu crucea sabiei in mana sunt prea complicate sa le intelegi, nu
este ce intelegi tu din citate si de pe Discovery. Pana nu intelegi specia
umana, nu poti sa inlaturi norii pusi peste divinitate.

Daca vrei sa pari interesant, citeste o carte nu citatele din ea. Poate le vei
intelege altfel.

Tu nu intelegi nici cum functioneaza gravitatia si crezi ca il poti intelege pe
Dumnezeu sau sa Il pui intr-un sablon sau sa Il definesti sau sa Il negi? Tu nu
iti dai seama ca asta este dovada fundamentala a prostiei?

Hai sa stergem citatele din trecut si incepe altfel discutia, de exemplu cu:
"Sunt un om care il cauta pe Dumnezeu...", o sa vezi ca nu mai apar
fundamentalistii cu sabia si ramai si in continuare ateu in felul tau.

Gushterul - noul arhitect al ateilor (C)(TM)(R)(OMG)(WTF)(FFS)(ETC)