De ce te iei, bah arhitecturica, de saracu dcct?
Ce, faci mishto de Valea Soarelui?
Stii tu de cati ani saracu' dcct cara soarele cu oborocul sa il aduca in Valea Soarelui?
Dan G
On 1/4/2011 11:25 AM, Arhitectura wrote:

Mai baiatule,
Ca la ce prosti spui, nu iti mai recunosc nici macar diploma de injiinier.
Capata mai intai TU greutate, daca vrei sa te asculte lumea !
Altfel, o sa bolborosesti in continuare ineptii si nici macar eu nu o msa te mai bag in seama !
Ia zi, cate case ai construit in "Valea Soarelui" ?
Cate panouri solare si cate eoliene ai produs ?
Mai ai siteul ala in care faci reclama la rahat pe bat ?
Si ca sa fim bine intelesi !
Dreptul la OPINIE il au numai cei care pot demonstra ca au facut ceva, ca au "construit" ceva, prin munca lor.
Tu cu ce te lauzi ?
Cu candidatura ratata la PSD Mures ?
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* DCT Yahoo <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Tuesday, January 04, 2011 9:05 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: Mironositele

    Uite cum arata un fundamentalist crestin. Exact ca Moise sau ca
    fundamentalistii islamici.
    Moise nu suporta insemnele crestine, dvs. nu suportati ideile atee
    gindite de niste oameni cu o oarecare prestanta, islamistii nu
    suporta nici macar glumele.
    Fundamentalistul este gata sa ucida pentru a-si apara "credinta".
    Fundamentalis(t)mul de orice fel este sponsorizat sub diverse
    forme. Fundamemtalismul are la baza si "carente educationale" sau
    anumite "lipsuri". Isi pune bombe sau protesteaza in numele celor
    care nu vor sa protesteze.
    Numai un propagandist fundamentalist poate sa creada si sa tremure
    de frica unor citate care sint doar citate si *NU* reprezinta
    propaganda.
    Doar un propagandist feroce, fundamentalist, poate genera o
    discutie din nimic, cind eu am scris foarte clar si explicit ca
    "...si *citez* citeva idei emise de oameni cu greutate, idei care
    mi-au sarit in ochi la o citire in diagonala rapida".
    Libertatea de exprimare nu tebuie ingradita, ea trebuie trebuie sa
    fie identica de toate partile. Daca eu tolerez insemnele crestine,
    crestinii trebuie sa tolereze citatele atee.
    Pe de alta parte eu nu stiam ca protest-ro este o lista eminamente
    crestina, aparata cu crucea sabiei in mina!
    Si repet pentru fundamentalistii
    islamici/crestini/iudei/budisti/samd, mesajul meu nu era o
    initiere de discutie, erau niste citate pentru cei care vor sa le
    citeasca. Pentru ca nu pot sa pun ca nesimtitu' doar un link.
    Singurii crestini neiertatori au fost doi: dicu si sava, sau
    gusterul arhitect, amindoi fundamentalisti pina in pizele albe.
    Asa cum am spus fundamentalistii fac propaganda pe bani sub orice
    forma, pentru orice idee. Asa avem aici fundamentalisti anti BOR
    si pro BOR de exemplu, fiecare incercind sa le restringa
    celorlalti dreptul de a se exprima. Metodele similare pina la
    identice. Ei uita vorba veche "ce tie nu iti place, altuia nu face"!
    80% din romani sint ortodocsi si in mod suprinzator nu isi afirma
    credinta cu caramida in pieptul de arama. O practica asa cum stiu
    din mosi stramosi.
    Doar fundamentalistii se manifesta imediat ce se simt atinsi: lui
    Moise nu ii plac insemnele, lui Dicu nu ii plac citatele atee, lui
    Cernea nu ii place BOR si lupta contra, lui Sava ii place BOR si
    lupta pentru, samd. Fundamentalism si fundamentalisti!
    Din fericire taberele fundamentaliste sint slab reprezentate
    numeric si intelectual si pe cale de consecinta sint prea putin
    importante pentru a dauna credintei sau ateismului, care
    surprinzator in lumea reala coexista fara probleme.
    Pentru ca orice credincios adevarat stie ca "Dumnezeu i-a creat si
    pe atei"!
    Inca doua fraze.
    La cafenele du-te si vezi, discutam dupa.
    Prefer 1000 de femei in asternut, decit doar una buna dar si aia
    gonflabila.

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom