Nu stiu, si nici nu ma intereseaza !
Ca e "secret de serviciu". :)))

  From: Dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, January 05, 2011 4:27 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Mironositele

  De ce te iei, bah arhitecturica, de saracu dcct?
  Ce, faci mishto de Valea Soarelui?
  Stii tu de cati ani saracu' dcct cara soarele cu oborocul sa il aduca in
Valea Soarelui?
  Dan G
  On 1/4/2011 11:25 AM, Arhitectura wrote:

    Mai baiatule,

    Ca la ce prosti spui, nu iti mai recunosc nici macar diploma de injiinier.
    Capata mai intai TU greutate, daca vrei sa te asculte lumea !
    Altfel, o sa bolborosesti in continuare ineptii si nici macar eu nu o msa
te mai bag in seama !

    Ia zi, cate case ai construit in "Valea Soarelui" ?
    Cate panouri solare si cate eoliene ai produs ?
    Mai ai siteul ala in care faci reclama la rahat pe bat ?

    Si ca sa fim bine intelesi !
    Dreptul la OPINIE il au numai cei care pot demonstra ca au facut ceva, ca
au "construit" ceva, prin munca lor.
    Tu cu ce te lauzi ?
    Cu candidatura ratata la PSD Mures ?