Niet kultur, creier de guster care umbla cu sopirle, un om_usor!Daca
citeai si intelegeai ce citesti, nu sareai ca gusterul pe
plita-ncinsa!Cit priveste negarea lui Dumnezeu este identica cu negarea
Scufitei Rosii, Albei ca Zapada, Sfarma Piatra, samd.Sau vrei sa spui ca
toti astia si inca vreo 2000 exista?Le recunosti existenta de zei pe
Zeus, Poseidon, Baal, Quetzacoatl si inca vreo 3000 de zeitati mai
marunte? Sau poate ii negi?
Gustere pune mina pe carte, apoi mai citeste inca vreo 20000 de carti
(nu de telefon!) si atunci putem sa incepem sa discutam.De altfel cred
ca va las intre voi: flocirica, hitectura si sopirlita!

DC? T

Dubito  ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Gushterul LAIR <gusht...@...> wrote:

> Moise nu suporta insemnele _crestine_?:))) Dumneata stii ce inseamna
crestinism,
> sau ai luat un citat de pe wiki tradus cu Google si ni-l servesti fara
apa rece?
> Crestinismul a aparut DUPA Moise. Ce insemne crestine pe timpul lui
Moise
> visezi? Probabil le-ai vazut tu prin bisericile de pe timpul lui
Moise, printre
> dragonii roz si veveritele albastre de pe pereti. Ia pune manuta pe
Google si
> [...]
calea. Esti
> ca un emokid care cauta atentie pentru ca nu se poate afirma, dar
prefera sa fie
> emo decat sa munceasca pentru a rezolva problema. Mai stai un an prin
> biblioteci, apoi vino inapoi barbat.
>
> Chestiile alea cu crucea sabiei in mana sunt prea complicate sa le
intelegi, nu
> este ce intelegi tu din citate si de pe Discovery. Pana nu intelegi
specia
> umana, nu poti sa inlaturi norii pusi peste divinitate.
>
> Daca vrei sa pari interesant, citeste o carte nu citatele din ea.
Poate le vei
> [...]
>
> Tu nu intelegi nici cum functioneaza gravitatia si crezi ca il poti
intelege pe
> Dumnezeu sau sa Il pui intr-un sablon sau sa Il definesti sau sa Il
negi? Tu nu
> iti dai seama ca asta este dovada fundamentala a prostiei?
>
> Hai sa stergem citatele din trecut si incepe altfel discutia, de
exemplu cu:
> "Sunt un om care il cauta pe Dumnezeu...", o sa vezi ca nu mai apar
> fundamentalistii cu sabia si ramai si in continuare ateu in felul tau.
>
> Gushterul - noul arhitect al ateilor (C)(TM)(R)(OMG)(WTF)(FFS)(ETC)

islamici/crestini/iudei/budisti/samd, mesajul
> [...]
vor sa le
> citeasca.  Pentru ca nu pot sa pun ca nesimtitu' doar un link.
> Singurii crestini  neiertatori au fost doi: dicu si sava, sau gusterul
arhitect,
> amindoi  fundamentalisti pina in pizele albe.
>
> Asa cum am spus  fundamentalistii fac propaganda pe bani sub orice
forma, pentru
> orice idee.  Asa avem aici fundamentalisti anti BOR si pro BOR de
exemplu,
> fiecare incercind  sa le restringa celorlalti dreptul de a se exprima.
Metodele
> similare pina la  identice. Ei uita vorba veche "ce tie nu iti place,
altuia nu
> face"!
>
> 80% din romani sint  ortodocsi si in mod suprinzator nu isi afirma
credinta cu
> caramida in pieptul de  arama. O practica asa cum stiu din mosi
stramosi.
> Doar fundamentalistii se  manifesta imediat ce se simt atinsi: lui
Moise nu ii
> plac insemnele, lui Dicu nu  ii plac citatele atee, lui Cernea nu ii
place BOR
> si lupta contra, lui Sava ii  place BOR si lupta pentru, samd.
Fundamentalism si
> [...]
si
> intelectual si pe cale de  consecinta sint prea putin importante
pentru a dauna
> credintei sau  ateismului, care surprinzator in lumea reala coexista
fara
> probleme.
> Pentru ca orice credincios  adevarat stie ca "Dumnezeu i-a creat si pe
atei"!

> Inca doua  fraze.
> La cafenele du-te si vezi,  discutam dupa.
> Prefer 1000 de femei in  asternut, decit doar una buna dar si aia

Raspunde prin e-mail lui