  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Sunday, January 09, 2011 1:24 PM
  Subject: [protest-ro] Obiectiv - peste 1.000.000 de vizualizări pe săptămână
ale paginii mele de pe Facebook

  Obiectiv - peste 1.000.000 de vizualizări pe săptămână

  ale paginii mele de pe Facebook

  Luni, 10 ianuarie 2011, voi iniţia o campanie fără precedent în România prin
care doresc să demonstrez, o dată în plus, potenţialul politic al reţelelor de
socializare şi al internetului.

  În săptămâna 10 - 16 ianuarie 2011 mi-am fixat obiectivul ca pagina de
Facebook http://www.facebook.com/remus.cernea să primească cel puţin 1.000.000
de vizualizări pe parcursul celor 7 zile (aproximativ 150.000 de vizualizări pe
zi).

  Prin această campanie pe Facebook voi începe pe scară largă, alături de
colegii mei din Mişcarea Verzilor, efortul de strângere a celor 25.000 de
semnături necesare înregistrării formaţiunii noastre politice.

  Detalii aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/obiectiv-peste-1-000-000-de-vizualizari-pe-saptamana-a-paginii-mele-de-pe-facebook/

  Remus Cernea

  Co-Preşedinte Mişcarea Verzilor