Vad ca si in alte domenii apar aberatii de discriminare imaginara.
http://www.t-a-t-a.ro/2011/01/09/comunicat-tata-abecedarele-discrimineaza-tatal-si-trebuie-modificate-de-ministerul-educatiei/

Eu sint tata si nu mama, dar mi se par "usor" aberante cererile astea de
egalitate absoluta.
Daca as fi in locul d-lui Draghici, eu as incepe cu obligatia si dreptul ca si
tatii sa nasca copii dupa ce poarta sarcina timp de 9 luni si apoi sa ii
alapteze natural de la sin.

Adevarul este ca mamele sint cele care se ocupa mai mult de copii mai ales in
fazele incipiente de viata.
Sigur ca exista si exceptii cind mamele abandoneaza si tatii trebuie sa aiba
grija de copii, mi s-a intimplat si mie, dar asta nu inseamna ca acum trebuie
sa cerem egalitate absoluta.
Este aberant.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!