Draga Doamna Nedelcu,

In plitica romaneasca se negociaza un singur lucru : CIOLANUL !
Indiferent CE ai si CAT ai.

  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 10, 2011 11:43 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ... verde!

  1 - Dan, daca mai bagi adjective din astea, referitor la colisteni (si nu
numai) te moderez iar.

  2 - Care e problema cu Cernea? Vorba D-lui Dicu: te roade vreo invidie? >:)

  3 - De ce ar fi "periculos pentru ecologia tarii"? L-ai prins poluand? ce
face? are vreo companie petroliera sau vreun combinat chimis si nu stim noi?

  4 - ce e aia "MG"?

  In general: habar n-am cum s-a despartit Dl. Cernea de "Verzi" (care din ei?
ca sunt permanent confuza la capitolul asta - vad ca tot cu niste "verzi" e si
acum, astia cine mai sunt?) insa am remarcat 2 lucruri, aproape 3:

  - partidele "verzi" erau compromise inca deee muuuult (si MULT mai mult
printre "ONG-istii de mediu" decat printre ceilalti, pt. ca noi am avut ocazia
sa ii "cunoastem" mai bine ;) - astfel incat partiduletzul de care s-a
despartit a avut mai degraba de BENEFICIAT de prezenta D-lui Cernea, decat
D-lui de ce i-or fi "oferit ei >:)

  - DUPA "despartire", am primit mai multe "buletine" de la ei (partidu'), in
care il faceau cu ou si cu otzet, mincinos, incompetent (curvar si betiv nu
l-au facut - poate se temeau ca devine prea simpatic >:), jigodie, canalie,
scursura si tot ce mai vrei! Pai, bine, nene! cat a fost cu voi era "zâna" - si
abia DUPA aia te trezesti sa ii arati asa-zisa "adevarata fatza"? Daca nu mi-ar
fi fost scarba de "verzi" inca dinainte de faza asta, mi s-ar fi facut acum! cu
atat mai mult cu cat folosesc metoda tipica lui Vadim Tudor (care tot asa
facea, ori de cate ori careva ii pleca din partid >:)

  - domne, dupa cum am mai zis (nu stiu daca aici sau in alta parte): intr-un
"partid" in care sunt Bleahu si Drimer, eu nu cred DE FEL!!! Adaug ca, atunci
cand am vazut ca Dl. Cernea intrase in "partidul" acela am fost EXTREM de
dezamagita! - lucru pe care cred ca l-am spus prin mai multe locuri (unde,
bineinteles, am fost "spurcata" pe masura >:)

  Ca sa inchei, revenind la mesajul d-lui Cernea - "obiectivul" pe care si l-a
propus mi se pare complet ayurea! Poa' sa-i "viziteze" pagina si 1 miliard de
utilizatori - la CE ii foloseste, daca 99% din ei o fac ca sa il critice?

  Parerea mea: mai bine ramanea "oengist", ca putea sa faca treaba mai buna! Ma
rog! nu ca n-ar fi un MARE "gol" de "politicieni verzi" in tzara asta (vezi si
raportul celor de la Terra Mileniul III").

  Si asa ziceti Dvs., domnu' Dicu? ca Cernea o sa negocieze cu Baselu?
Intrebare: CE sa "negocieze"? "negociezi" cand AI ceva...!!! >:))

  Codruta

    From: DCT Yahoo

    RC vad ca dupa ce s-a despartit de partidul verzilor vrea un verde proaspat
si in miscare.
    Eu spun ca acest homuncul umaniform.
    Dupa evaluarile mele, aceasta persoana lipsita de orice
valoare=omulet=homunculus este la fel de periculos pentru ecologia tarii ca si
RMGC pentru Muntii Apuseni.
    Mi s-a spus ca RC ar fi vrut un MG la mijloc, a tatonat, dar oferta i-a
fost refuzata pe motive pdlistice. Nu pot garanta veridicitatea informatiei dar
nu mi se pare improbabila.

    ing. Dan-Calin Tocaciu

Raspunde prin e-mail lui