1. Astea nu sint adjective. Pune mina pe cartea de gramatica si invata. Daca tu
vrei sa moderezi proteste intemeiate, foarte bine, pot sa ies de pe lista ta
asa cum am plecat si de pe lista lui Lucian Branea. In fond aici sint cel mult
6-7 "scriitori" si unul care te foloseste pe post de "mazeta" de perete!
Imi pare rau ca bagajul tau de cunostinte lingvistice este atit de limitat si
ca oricare alt cuvint, in afara celor 200 pe care le folosesti uzual, iti
produce "adjective"! Pentru mine, Cernea este un om de nimic, fara caracter,
lipsit de vointa, adica intr-un cuvint o otreapa. Ia un DEX. Citeste. Invata.
Otreapa este un substantiv. Poate ca pentru Cernea este si un atribut al
existentei lui mizere. Daca pentru tine cuvintele au alte rezonante, nu este
vina mea! Ce crezi ca inseamna japita? Si sper sa nu ma banuiesti de indecenta
daca spun despre cineva ca este curator!

2. Invidia ma roade la opinci si palarie. Opinci nu am inca, palarie nu port,
nu am si nu intentionez sa imi cumpar. Dar invidia ma roade!

3. Cernea nu este un ecologist, este doar o pramatie (persoana fara caracter)
arivista (vezi in literatura Dinu Paturica), pusa pe capatuiala prin orice
mijloace lipsite de scrupule (nimc obsecen!!). Acolo unde vede o potentiala
sursa de bani nemunciti, hop si el.

4. MG era un joc de cuvinte si idei subtil dar simplu pentru mine, complicat
pina la neinteles pentru altii. RMGC= R_MG_C. Adica RC (Remus Cernea) a tatonat
RMGC (Rosia Montana Gold Corporation) pentru o propaganda verzulie ($$) pe
bani, ca aia au mai multi bani decit verzii. Adica RC + MG = R_MG_C = RMGC.
Probabil ca miine sau poimiine o sa rizi si tu la acest banc.

Poate ca nu ti-a placut LBgiu verde. Este o aglutinare intre lefegiu si
labagiu, pentru ca isi varsa saminta (onanie intelectuala evident!) ca mercenar
(lefegiu) in slujba oricui plateste indiferent de scop. Onan este pomenit in
Biblie, care pina la proba contrara este o carte sfinta nu porno! Si mai pot
exista citeva explicatii mai subtile, la fel ca la punctul 4.

Daca cei de la partidele verzi erau asa de compromisi si dupa parerea ta, de ce
s-a lipit Cernea de ele? Tu nu, eu nu, altii nu, Cernea da, s-a lipit! De ce?
Pentru ca s-au asociat doua feluri de pramatii: Cernea si verzii de Bleahu si
Drimer.

Ca dupa aia cind nu au obtinut profitul scontat si s-au porcait intre ei, arata
ca de fapt si unii si altii sint niste profitori ordinari, care doar isi pun
etichete de "verzi" sau "ecologici". Ca Dolfi Drimer, Bleahu si altii se
asociaza cu cei de teapa lor. Cei doi au totusi ceva scoala, si-au facut si
studiile, cred ca au si neveste si copii. Cernea o are doar pe Nana! Pentru a
afla de Milog 2.0. citeste aici:
Agenda VERDE    www.AgendaVERDE.ro
Cele mai recente
  a.. Cacealma de imagine: ”demisionarul” Remus Cernea, exclus din Partidul
Verde pentru indisciplina
  b.. Cernea nu a demisionat din Partidul Verde, ci a fost exclus pentru
indisciplina
  c.. Partidul Verde: L-am exclus pe Remus Cernea, apoi a demisionat
  d.. Comunicat de presa - Partidul Verde
  e.. Cernea nu a demisionat din Partidul Verde, ci a fost exclus pentru
indisciplina
  f.. Remus Cernea - demis din functia de presedinte si exclus din Partidul
Verde
  g.. Bufonul politic al Romaniei, Cernea Remus poreclit “Milog 2.0?, a fost
dat afara din Partidul Verde

Mesajul meu, daca l-ai fi citit cu atentie, nu se referea la vizitele de pe
pagina RC, ci la faptul ca acest arivist zgubilitic (daca vrei definitia...)
vrea sa infiinteze un nou partid, numit "miscarea verzilor".
Adica inca un poluator "verde si ecologic"!

Daca tu nu crezi in Bleahu si Dolfi, si avem amindoi motive intemeiate, eu nu
cred nici in Cernea. Este interzis sa porotestezi impotriva poluarii miscarii
ecologiste?

Cernea nu a fost NICIODATA oengist, a fost doar un profitor ordinar (obisnuit,
fara valoare, josnic).

Daca vrei sa fii si tu un fel de CNA sau o Codruta Pauker, foarte bine. Eu stiu
ce spun, stiu ce scriu

Spune-mi ce vrei ca sa stiu ce sa fac.

ing. Dan-Calin Tocaciu

Re: ... verde!
Posted by: "Codruta N" sustr...@gmail.com
Mon Jan 10, 2011 1:53 pm (PST)

1 - Dan, daca mai bagi adjective din astea, referitor la colisteni (si nu
numai) te moderez iar.

2 - Care e problema cu Cernea? Vorba D-lui Dicu: te roade vreo invidie? >:)

3 - De ce ar fi "periculos pentru ecologia tarii"? L-ai prins poluand? ce face?
are vreo companie petroliera sau vreun combinat chimis si nu stim noi?

4 - ce e aia "MG"?

In general: habar n-am cum s-a despartit Dl. Cernea de "Verzi" (care din ei? ca
sunt permanent confuza la capitolul asta - vad ca tot cu niste "verzi" e si
acum, astia cine mai sunt?) insa am remarcat 2 lucruri, aproape 3:

- partidele "verzi" erau compromise inca deee muuuult (si MULT mai mult printre
"ONG-istii de mediu" decat printre ceilalti, pt. ca noi am avut ocazia sa ii
"cunoastem" mai bine ;) - astfel incat partiduletzul de care s-a despartit a
avut mai degraba de BENEFICIAT de prezenta D-lui Cernea, decat D-lui de ce i-or
fi "oferit ei >:)

- DUPA "despartire", am primit mai multe "buletine" de la ei (partidu'), in
care il faceau cu ou si cu otzet, mincinos, incompetent (curvar si betiv nu
l-au facut - poate se temeau ca devine prea simpatic >:), jigodie, canalie,
scursura si tot ce mai vrei! Pai, bine, nene! cat a fost cu voi era "z€  âna" -
si abia DUPA aia te trezesti sa ii arati asa-zisa "adevarata fatza"? Daca nu
mi-ar fi fost scarba de "verzi" inca dinainte de faza asta, mi s-ar fi facut
acum! cu atat mai mult cu cat folosesc metoda tipica lui Vadim Tudor (care tot
asa facea, ori de cate ori careva ii pleca din partid >:)

- domne, dupa cum am mai zis (nu stiu daca aici sau in alta parte): intr-un
"partid" in care sunt Bleahu si Drimer, eu nu cred DE FEL!!! Adaug ca, atunci
cand am vazut ca Dl. Cernea intrase in "partidul" acela am fost EXTREM de
dezamagita! - lucru pe care cred ca l-am spus prin mai multe locuri (unde,
bineinteles, am fost "spurcata" pe masura >:)

Ca sa inchei, revenind la mesajul d-lui Cernea - "obiectivul" pe care si l-a
propus mi se pare complet ayurea! Poa' sa-i "viziteze" pagina si 1 miliard de
utilizatori - la CE ii foloseste, daca 99% din ei o fac ca sa il critice?

Parerea mea: mai bine ramanea "oengist", ca putea sa faca treaba mai buna! Ma
rog! nu ca n-ar fi un MARE "gol" de "politicieni verzi" in tzara asta (vezi si
raportul celor de la Terra Mileniul III").

Si asa ziceti Dvs., domnu' Dicu? ca Cernea o sa negocieze cu Baselu? Intrebare:
CE sa "negocieze"? "negociezi" cand AI ceva...!!! >:))