  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Wednesday, January 12, 2011 3:13 PM
  Subject: [protest-ro] A doua zi a campaniei aduce 159,567 vizualizări pe
pagina mea de Facebook!

  A doua zi a campaniei aduce 159,567 vizualizări

  pe pagina mea de Facebook!

  Aşa cum am anunţat aici, îmi propun atingerea a peste 1.000.000 de
vizualizări pe parcursul a şapte zile ale materialelor postate pe pagina mea de
Facebook.

  Iniţiativa are drept scop amplificarea şi promovarea efortului de strângere a
celor 25.000 de semnături necesare pentru a înregistra Mişcarea Verzilor ca
formaţiune politică.

  Detalii suplimentare aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/a-doua-zi-a-campaniei-aduce-159567-vizionari-pe-pagina-mea-de-facebook/

  Numărul vizualizărilor din prima zi a campaniei poate fi aflat aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/campania-a-inceput-cu-152-785-vizionari-pe-facebook-in-prima-zi/

  Remus Cernea
  Co-Preşedinte Mişcarea Verzilor
  www.remuscernea.ro