  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Thursday, January 13, 2011 3:28 PM
  Subject: [protest-ro] A treia zi a campaniei aduce 156,454 vizualizări pe
pagina mea de Facebook!

  A treia zi a campaniei aduce 156,454 vizualizări
  pe pagina mea de Facebook!

  Aşa cum am anunţat aici, îmi propun atingerea a peste 1.000.000 de
vizualizări pe parcursul a şapte zile ale materialelor postate pe pagina mea de
Facebook.

  Iniţiativa are drept scop amplificarea şi promovarea efortului de strângere a
celor 25.000 de semnături necesare pentru a înregistra Mişcarea Verzilor ca
formaţiune politică.

  Detaliile privind strângerea de semnături, inclusiv formularul sunt pe
site-ul Mişcării Verzilor aici.

  Postarea de astăzi privind cea de a treia zi a campaniei este aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/a-treia-zi-a-campaniei-aduce-156454-vizualizari-pe-pagina-mea-de-facebook/

  Numărul vizualizărilor din prima zi a campaniei poate fi aflat aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/campania-a-inceput-cu-152-785-vizionari-pe-facebook-in-prima-zi/

  Numărul vizualizărilor din cea de a doua zi a campaniei poate fi aflat aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/a-doua-zi-a-campaniei-aduce-159567-vizionari-pe-pagina-mea-de-facebook/

  Remus Cernea
  Co-Preşedinte Mişcarea Verzilor
  www.remuscernea.ro