  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, January 13, 2011 4:34 PM
  Subject: [protest-ro] Re: ce pericol pt democratie!?

  Care arhitect? Insotesti pe cineva care emigreaza in China?
  Virsta o stim, matusalemica, mai mare decit cea inscrisa in buletin,
  De arhitectura, de cind nu mai este, se ocupa doar nimeni, adica stim cine!
  Proiecte? Ultimul din 1998!
  Si nu proiecte reale, studii! Vezi aici:
http://www.dsclex.ro/dscweb/romanaframe.html la "Imagini" sau "Proiecte".
  Ultimul studiu facut pe vremea primului ministru Radu Vasile. Va aminiti de
el? Asa va amintiti si de studiile dopate cu isteroizi la rang de proiecte! Cel
mai apreciat proiect a fost un cotet de ciine din marmura cu mozaic. Pacat ca
ciinele nu l-a apreciat la justa valoare!

  ing. Dan-Calin Tocaciu

  > Sa-l voteze dragule 99,99% din puopulatie !
  > Poate asa capat si eu statut de emigrant politic in .... China.
  > Cica doar 6.000 E/luna, un arhitect expat de varsta mea.
  > Dar mie imi ajunge, ca tot acolo am auzit, ca la banii astia iti iei 3-4
fetite din Corea de Nord,
  > care sunt niste dulceti mai ceva ca aia de nuci, pregatita de bunica mea. :)
  >
  > Altfel ... vorba frantuzului dar pe dos : cum e servitorul e si stapanul !
  >
  > Ce vrei boearule de la o tara in care Mavrocordat a trebuit sa dea lege, ca
sa nu se mai futa boieroaice cu tot trotuarul ?

oamenilor EXACT ceea ei doresc sa auda!

  > acelasi factor explica si succesul si audienta OTV, care a pornit
literarmente de la zero!

  > daca lumea asta vrea sa vada la TV, senzational manele si Elodia si
Zavoranca si vrajitoare, cu ce drept ne opunem noi?!

  > corespunzator, acestea sunt si optiunile electorale, nu stiu daca Dan
Diaconescu va ajunge sau nu la Cotroceni, dar sigur Partidul Poporuluir va
intra in parlemnt, deoarece oferta sa electoral este irezistibila!

  > cui ar putea sa nu ii convina:
  >
  > â?ocetateanul va fi mult mai relaxat, vor avea bani mai multi, aducem
pensiile si salariile la nivelul la care erau inainte�,

  > si desigur
  >
  > â?oFiecare cetatean roman va primi pe langa alocatie, pensie, salariu,
toata lumea, 10 euro pe luna, pentru ca aceste companii merg foarte prost, sunt
administrate foarte prost, se fura pe ruptelea�

Facebook în prima zi!

  > Eu nu cred in chestiile astea. Ce a castigat daca are Cernea nu stiu cate
,,like,, uri pe facebook? Crede ca se transforma in voturi? Nicidecum. S-a
vazut la alegeri.Pericolul cel mare pentru democratie este intrarea in
Parlament la viitoarele alegeri a lui Dan Diaconescu,de la OTV.E parerea
mea,puteti sa ma contraziceti.Vad ca lui vadim tudor CW,i-au taiat craca de sub
picioare: acum e in proces penal,iar paginile de pe internet sunt blocate.Nu ca
mi-ar parea rau,dar asta inseamna ca va iesi din politica dupa mandatul de
europarlamentar

  > Si ?

Raspunde prin e-mail lui