Inteleg ca am ghicit bine, arhitecturica, nici un cotet de caine nu poti sa proiectezi, dar asa cum am banuit, nu e cerere de la verisorii tai. Despre grajduri, mi se pare normal, doar vitele furate de verisori trebuie ascunse undeva. Da, am inteles, se fura ca in codru, aveti nevoie de grajduri multe. Nu am vazut grajduri in pozele pe care le-ai postat, nu ai sau nu ai vrut sa te dai de gol?
Pentru dcct si valea soarelui, ai proiectat ceva?
Dan G