Draga Petru,

"Instigarea" inversa sau directa este o parghie sociala "istorica".
Miscarea legionara in Romania, (E.G.) nu s-a nascut asaaaa ca au inebunit
romanii de ura impotriva ... "unora", ci pentru ca guvernele, presa
(guvernamentala) din epoca (de la 1905 pana la 1920), au pedalat SERIOS pe ce
minuni faceau "unii", in special cei trimisi de la Moscova si pe care nu puteau
sa ii aresteze !
Ca de, .... pe Marele Vecin nu trebuie sa il superi nici macar azi !
Cand "oficialii" incep sa arate o sprietore sau sa pedaleze impotriva
"curentului", nu este niciodata degeaba !
Ca si in criminalistica, in politica sau "social", intrebarea pe care trebuie
sa ti-o pui intodeauna este " Qui prodest" ( Publius Aurelius ).
Cui foloseste exacerbarea unor ... "drepturi" ?
Parerea mea, ca in nici un caz minoritatii beneficiare.
Ea, minoritatea, este doar un vehicol si in final (dupa atigerea scopului)
..."acarul Paun", adica singurul care o ia dupa ceafa !

Nu trebuie sa reflectezi.
Doar sa citesti, Istorie. :)
Ca totul se repeta, si "idiotii utili" cred de fiecare data EXACT aceleasi
minciuni !

http://arid.wordpress.com.