Inteleg, ai votat cu  Basescu si PDL.   Asa ca ca candelist de
profesie, tu faci orice sa iti "aperi" interesele votate,  afacerile cu
statul. In loc sa privesti inainte,  incercind sa creezi un viitor mai
bun plecind de prezentul real si invatind de  la trecut, te lamentezi
mereu cu "Iliescu".   Am auzit exact aceleasi  lamentari de la
presedintele asta cabotin si cacarisit: vin comunistii, vin  minerii,
vine Iliescu! Hai sictir!
Aici tu doar ii inlocuiesti  pe Tinel, Hoara, etc si toti cei plini de
succesuri. Ei la TV, tu pe liste. Nu ai scris nici un cuvint despre
prezent sau viitor, doar despre trecut.   De altfel in loc sa  discutati
aici subiecte, aberati pe  chestii scoase din context. Asteptam ceva mai
mult de  al tine, decit de la floricica aia tratata cu ingrasamint
natural produs de  fiecare dintre noi.Asa ca...

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Ete cucu !
>
> Si guvernarea "Iliescu" ce a fost ?
> 1. Deschiderea nediscriminatorie a granitelor, ca sa plece "baietii
destepti" si sa valorifice banii negrii facuti pe timpul lui Ceasca.
> 2. Sambata libera, ca sa mai opreasca "superproductia" de bunuri din
Romania.
> 3. EXPROPIEREA populatiei prin returnarea "partilor sociale" pe care
orice angajat le detinea la intreprinderea unde lucra.
> 4. Privatizarea "Mebo" cu celebrele cupoane, cupoane pe care "alesii"
le-au depus cu MIILE ca sa devina actionati majoritari UNDE TREBUIE, iar
restul populatiei sa le bage la intreprinderi falimentare.
> 5. Scutirea de taxe si impozite, ani de zile, a firmelor STRAINE cu
capital de 10 Dolari (!!!!!), ca romanii nu poata face fata concurentei.
> 6. "Genocidul pensionarilor" prin crearea de case de asigurari
separate pentru elitele puterii si mentinerea pensiilor normale la
nivelul subzistentei
> 7. "Reimpropietarirea" partila a taranilor si cu taraita, aiurea fata
de fostul loc al proprietatii, ca acestia sa deschida milione de procese
intre ei si cu statul.
> 8. Desfiintarea de-an BOULEA a CAP-urilor, IAS-urilor si SMT-urilor,
ca alde Nastase, Hrebenciuc & Co sa poata cumpara MII de hectare cu 2
lei tramvai.
> 9. Falimentarea micilor fermieri prin privilregierea importurilor de
produse agricole.
> 10. De mineriade si Targu Mures ce sa mai zicem ?
>
> Continuam ?
> Sau ii impuscam pe toti pe stadion, de la Iliescu la Basescu si ii
chemam pe chinezi sa starpeasca a treia generatie de comunisti,
securisti, curve si tigani, imbuibati pe spinarea noastra ?

> Si ca sa sti si tu, chestia cu scaderea populatiei Romaniei cu 4
milioane (asistatii) se zice pe net, ca este ordinul lui Barosso !

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

prostie guvernamental-prezidentiala...

>   Acum sint convins ca toate masurile luate de guvernarea Boc Basescu
sint criminale si orientate impotriva poporului roman.
>   Ei incearca prin toate mijloacele sa extermine o parte din populatia
pe care o considera "asistata".

>   Ceea ce organizeaza actuala sleahta aflata la putere este un
genocid.
>   Pentru clica asta trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea si
executati.

>   Erga omnes.
>   Erga omnes (in relation to everyone) is frequently used in legal
terminology describing obligations or rights toward all. For instance a
property right is an erga omnes right, and therefore enforceable against
anybody infringing that right. An erga omnes right (a statutory right)
can here be distinguished from a right based on contract, which is only
enforceable against the contracting party.

>   http://en.wikipedia.org/wiki/Erga_omnes
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.

daca va fi contrazisa de legea, asta este, "am gresit"!

>     Va veni un moment de schimbare. Va veni si momentul in care
Romania va fi obligata sa plateasca daune pentrutoate prostiile
guvernarii.
>     Intrebarea este daca guvernarea viitoare ii va sanctiona pe cei
care au vurt sa greseasca azi?

>     DC? T
>
>     Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>     Cînd se suie scroafa în pom
>     Cine tace nu e om.

http://www.realitatea.net/inalta-curte-de-casatie-si-justitie-taierea-pe\
nsiilor-militarilor-este-ilegala_794263.html

>       Tiberiu Fratila de la MApN nu mai raspunde la telefon.
>       Sa vedem ce va spune Oprea, mafiotul lui Nastase reevaluat de
Basescu?
>       Boc va face doar poc de prost ce ii!
>

>       DC? T!
>
>       Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!